Czytelnicze podsumowanie lutego 2021

Luty to krótki miesiąc. Jednak oglądając się wstecz, stwierdziłyśmy, że znalazło się sporo czasu na poczytanie i posłuchanie! Zapraszamy do zapoznania się z podsumowaniem.
 
W lutym przeczytałam 8 książek, z czego kolejne trzy będą zrecenzowane w marcu. Wspomnę 
o nich w kolejnym zestawieniu.

  • Mocna więź - książka, która opowiada o prawdziwej historii, jaka miała miejsce w 2012 roku. Historia rodzinna Ani i matczyna miłość oraz nadzieja to coś co w tej książce bardzo mnie ujęło,
  • Nurt, gdzie wraz z tą historią również odpłynęłam. Zostałam wciągnięta w historię i również musiałam wstrzymać oddech na bardzo długo,
  • Złączeni honorem - książka, której fabuła opowiada trochę o mafijnym świecie. Choć ja powiedziałabym, że bardziej o miłości i poświęceniu, jakie czasem musimy ponieść przez rodzinę...
  • Jak być silną i wysoko wrażliwą czyli poradnik dla ludzi, którzy chcą zrozumieć emocje i być może poszukać kilka wskazówek odnośnie tego typu charakteru i postrzeganiu świata przez wysoko wrażliwców,
  • Wybrańcy autorstwa Veroniki Roth. Nigdy nie miałam okazji czytać jej książek. Mimo nudnego początku teraz czekam na kontynuację tej dylogii. Ciekawa jestem, co się wydarzy!
 
 
Luty był dla mnie ciężkim miesiącem pod wieloma względami, więc gdy odkryłam, że udało mi się przeczytać cztery książki, byłam w pozytywnym szoku. Chwała audiobookom! 💗
 
  • Dywan z wkładką - niesamowicie udany debiut autorki w nowym gatunku! Śmiałam się do łez i już nie mogę doczekać się kolejnej części, o której ćwierkają wróbelki na fanpage autorki,
  • Hazardziści. Gra o życie - książka zupełnie odstająca od gatunków, po które zazwyczaj sięgam. Jednak napisana przez dziennikarkę-psycholożkę wywarła piorunujące wrażenie,
  • Ludzie. Krótka historia... - książka, którą polecam całym serduszkiem, szczególnie w audiobooku! Nauka, humor i sarkazm - kocham i uwielbiam,
  • Dożywocie - humor, sarkazm i zabawa językiem polskim w natarciu! I nie zapominajmy o lektorze! Zapowiada się, że audiobooki oparte na twórczości Marty Kisiel będą mile widzianym gościem na blogu.
 
 
Wszystkie recenzje możecie przeczytać na blogu!



*Zdjęcie grafiki wayhomestudio / Freepik
*Zdjęcia okładek pochodzą od wydawców

2 komentarzy