Czytelnicze podsumowanie sierpnia 2021

Zmiany na stronie to też mało ulubiona część, gdy zdajesz sobie sprawę, że masz do nadrobienia zaległości odnośnie postów na blogu. Po drugie plan jest taki, aby wrócić do czytelniczych podsumowań.
 
Nie zdziwcie się jeśli w miesiącu będzie pojawiać się więcej niż jedno podsumowanie. Trochę przypomnę Wam wcześniejsze teksty, a przy okazji zrobię porządek. To zaczynamy. Co przeczytane zostało w sierpniu 2021 r.?
W sierpniu kilka książek totalnie podbiło moje serduszko. Każda z nich w jakiś sposób była wyjątkowa. Jednak najbardziej wspominam książki Corinne Michaels!
  • Dziewczyny są tu takie miłe — w tej powieści było dużo zwrotów akcji. Przestawienie toksycznej relacji, która była tak bezwzględna, że miałam ciarki na plecach. Psychologiczny punkt widzenia obu bohaterek również ciekawy. Można rzec, że było to zło w czystej postaci.
  • Druga żona — pozycja od Wydawnictwa W.A.B. Kolejna książka, którą czytałam jak i słuchałam w audiobooku. Polecam audiobook! No i kolejny thriller psychologiczny czy ja muszę coś dodawać?
  • On jest dla mnie oraz Zostań dla mnie — dwie pozycje autorstwa Corinne Michaels z serii The Brothers Arrowood, które skupiają się na poszczególnych postaciach. W tym wypadku braciach Arrowood, którzy w swoim życiu przeżywali piekło ze strony ojca, który, aby ich zjednoczyć, posunął się do szantażu w testamencie.

Recenzje Asi w sierpniu:
  • Wizjer — Magdalena Witkiewicz znana jest ze świetnych książek obyczajowych, a jak sprawdziła się w gatunku thrillera. Sprawdźcie sami!
  • Dewocje — książka przesłuchana w ramach cyklu Zasłuchany czwartek. Ciekawa propozycja od Wydawnictwa W.A.B., zmuszająca do przemyśleń, zmiany optyki, Jednocześnie niesugerująca żadnych odpowiedzi. Z nimi musimy zmierzyć się sami.
  • Ręcznie robione — pozycja dla osób, które uwielbiają handmade!
  • Komórki się pani pomyliły — kolejna powieść z cyklu Zasłuchany czwartek. Odkrycie komedii kryminalnych to absolutnie jeden z najlepszych gatunków. A Zofia z Warszawy jest mistrzynią!

0 comments