#646 - Ona jest całym moim światem

Sięgając po kolejny tom z serii The Arrowood Brothers, poznałam historię Seana i Devney - przyjaciół, którzy kochają się całe swoje życie...

Corinne Michaels ma niezaprzeczalny talent i pisze cudne książki, które według mnie kryją świetne historie. Dlatego wiedziałam, że tę serię zamówię w internetowej Księgarni TaniaKsiazka.pl. W końcu to bestsellerTym razem poznałam historię trzeciego z braci, Seana, który od zawsze przyjaźnił się z Devney. Jednocześnie od zawsze się w niej kochał, ale bał się jej o tym powiedzieć. Jednak pewnego dnia dochodzi między nimi do pocałunku, który zmienia wszystko. Sean ma sześć miesięcy, aby przekonać do siebie swoją miłość. Natomiast ona musi uporządkować swoje życie i uwolnić się od błędów przeszłości...

Corinne Michaels
On jest dla mnie
The Arrowood Brothers #3
Wydawnictwo Muza SA
Tłumaczenie Barbara Górecka

Każdy tom z tej serii jest dla mnie wyjątkowy i choć każdy z braci jest cudowny to po przeczytaniu On jest dla mnie sama nie wiem, którego lubię najbardziej. Ujęła mnie historia Seana - zawodowego baseballisty, który ucieka od swojego przeznaczenia, skupiając się wyłącznie na karierze. Jego jedynym stałym punktem w Sugarloaf jest Devney, która jest związana z tym miejscem przez błędy z przeszłości oraz wiążące się z nimi poczucie winy. Choć dziewczyna bardzo chciałaby się od tego uwolnić to nie jest w stanie. Każdy jej o tym przypomina.

Pozycję „On jest dla mnie” zamówiłam w Księgarni TaniaKsiazka.pl i była to bardzo emocjonalna historia. Myślałam, że to na drugim tomie zostałam wsadzona na rollercoster, z którego trudno będzie wysiąść. Jedna to ta książka ma w sobie więcej spokoju, ale jest jak uśpiony wulkan. Gdy dochodzi do właściwego momentu dostajemy wachlarz emocji od gniewu po szczęście i łzy. 
Jesteś numerem jeden, Dev. Zawsze jesteś moim numerem jeden.
Przyznam się, że nie spodziewałam się takiego obrotu sprawy. Nie domyśliłam się dalszego ciągu, dopóki nie przyszło mi zmierzyć się z rozdziałem, który wszystko wyjaśnił. A gdy wszystkie karty zostały odkryte nie tylko przez Dev, Sean zostaje. Chce być i walczyć o wszystko w imię miłości. Ona jest jego domem, jego szczęściem - wszystkim. 

Fabuła, tak jak w przypadku poprzednich częściach jest poprowadzona bardzo przemyślanie. Według mnie nie ma w niej żadnych luk. Jest prowadzona z dwóch głównych perspektyw - Seana oraz Dev. Dzięki temu zabiegowi jesteśmy w stanie poznać ich wewnętrzne rozterki oraz emocje, jakie nimi targają. Uwielbiam Corinne Michaels za ten sposób pisania i sprawienie, że czytelnik nie wie co ma myśleć.

Oczywiście nie sposób zapomnieć o bohaterach, którzy są bardzo dobrze skonstruowani. Dodatkowo autorka nie zapomniała o bohaterach z poprzednich tomów. Jesteśmy świadkami, jak ich życia się rozwinęły, co sprawia, że historia w „On jest dla mnie” jest jeszcze bardziej realna. Uwielbiam książki, które są emocjonalne, mają w sobie wiele serca, trochę rozpaczy i nie zapominają o szczęśliwym zakończeniu. Moją ulubioną częścią jest tom drugi, ale i ten zaskarbił sobie miejsce w moim sercu. 

Według mnie to fantastyczna seria od Corinne Michaels. Nie mogę się doczekać aż sięgnę po kolejny tom i poznam myśli ostatniego z braci - Jacoba. Seria na pewno spodoba się tym, którzy szukają książek, które są emocjonalnie piękne i pełne miłości.

0 comments