#647 - Nie jestem niczyim bohaterem...

Ostatni tom o kochanych braciach Arrowood był wisienką na torcie. Choć to koniec tej historii, wiem, że zostanie w moim sercu i jako jedna z nowości w Księgarni TaniaKsiazka.pl jest warta polecenia, jak każda poprzednia część.

Tę serię powinno się czytać zgodnie z numerami tomów. Inaczej nie unikniecie spoilerów, ważnych dla całej fabuły opowiadającej o seksownie, przystojnych braciach z Sugarloaf. Tym razem w rodzinne strony i po raz ostatni przyjeżdża kolejny Arrowood  Jacob, który według jego ojca był nikim. Musi wypełnić jego ostatnią wolę, a co za tym idzie konfrontacja z przeszłością, własnymi uczuciami oraz pogodzeniem się ze samym sobą... Jacob to gwiazda Hollywood. Jeden z najbardziej znanych aktorów, który wciela się w postać, która nie schodzi z ekranów kin. Dla każdego fana jest bohaterem w lśniącej zbroi, mimo że on sam siebie tak nie postrzega.

Corinne Michaels
Zostań dla mnie
The Brothers Arrowood #4
Wydawnictwo MUZA SA
Tłumaczenie Dorota Stadnik

Jako jedyny z braci uważa, że po kończącym się półrocznym zesłaniu do rodzinnej miejscowości w niej nie zostanie. Jacob robiąc karierę filmową bardzo się pilnuje, aby paparazzi nie musiało pisać o nim w brukowcach. Pewnego dnia na jego drodze staje Brenna  doświadczona młoda z dwójką dzieci, która straciła męża w nieszczęśliwym wypadku. Brenna wywołuje w Arrowoodzie uczucia i emocje, których jak myślał już nigdy nie poczuje. Czy pomoc Sebastianowi  synowi Brenny  w szkolnym przedstawieniu coś zmieni i mimo wszystko wykorzystają swoją szansę na miłość?

Książka „Zostań dla mnie” zamówiona w internetowej Księgarni TaniaKsiazka.pl to romans, który porwał mnie od pierwszych stron. Jacoba polubiłam od razu i trzymałam mocno kciuki za niego i Brennę. Kobieta straciła męża i choć minęło sporo miesięcy bała się zaryzykować i dać sobie na miłość. Wraz z pojawieniem się przystojnego aktora coś zaczęło się w niej zmieniać. Jego dobroć oraz oddanie Sebastianowi wprost skruszyło jej mur, którym się otoczyła po śmierci ukochanego męża. Jednak nie tylko ona miała problem, ponieważ i Jacob nie wiedział, co ma począć ze sobą. Swoją przyszłością. Kobieta sprawiła, że uwierzył w siebie i chciał zrobić wszystko, aby młoda matka uśmiechnęła się i była szczęśliwa. Muszę przyznać, że do samego końca zastanawiałam się, jakie będzie tutaj zakończenie.

Tak jak w przypadku poprzednich tomów i ten czytało mi się świetnie i nie mogłam oderwać się od lektury. Przeczytałam ją w jedno popołudnie i naprawdę było mi przykro, że musiałam się rozstać z rodziną Arrowood. To cudowna rodzina. Bracia rozdzielili się po rodzinnej tragedii, ale i ona sprawiła, że znów się połączyli. Powodując, że stali się silniejsi, bardziej odpowiedzialni i kochani. To co wyróżnia Corinne Michaels to jest styl pisarski jest on lekki i prosty, ale i emocjonalny i pełen namiętności.

Podsumowując tę część jak i całą serię to polecam z całego serca i uwierzcie mi nie zawiedziecie się. Autorka wykonała kawał dobrej roboty i z niecierpliwością wyczekuję jej kolejnych książek w polskim przekładzie, bo te, które już są to zdążyłam przeczytać!



0 comments