Czytelnicze podsumowanie października 2021

Coraz bliżej zamknięcia roku 2021, jeśli chodzi o podsumowania książkowe. Co w tym miesiącu udało się przeczytać. Sprawdźcie!
 
To były wyśmienite powieści! Co tu dużo mówić. Do tego audiobooki, które zawsze będę Wam polecać:
  • Obca kobieta — to emocjonująca powieść o kobiecie, która, mimo że nie jest biologiczną matką, walczy o córkę jak lwica!
  • Madly — to drugi tom z serii In Love. Dzięki Avie Reed znów pokochałam tego typu książki!
  • Brudna sprawa — kolejna część z serii o Tracy. Kolejna ciekawa i jednocześnie bardzo niejasna sprawa!
Recenzje Asi w październiku:
  • Pewna siebie kobieta — pomogła mi zrozumieć procesy zachodzące w mózgu, schematy wdrukowane przez socjalizację oraz dała nadzieję, że nad wszystkim da się pracować.
  • Kratki się pani odbiły — bawiłam się niesamowicie! A Wy musicie poznać nowe koleżanki głównej bohaterki!
  • Niewinny — obserwowanie i porównywanie jak proces wpływał na poszczególne osoby z nim związane powodował, że nie mogłam się oderwać.
  • Nawia — świat przedstawiony wciągnął mnie powoli w swoje objęcia i zachwycił swoim nieoczywistym urokiem.
  • Sprawa Sary — polecam jeżeli szukacie thrillera, który rozgrywa się w nieoczywistych warunkach — w środku lata, podczas teoretycznie szczęśliwego dzieciństwa.

0 comments