Czytelnicze podsumowanie czerwca 2021

Jedno pytanie: kiedy zleciał czerwiec i my tego nie zauważyłyśmy? Ten miesiąc był bardzo intensywny i choć było bardzo mało czasu przeczytałyśmy świetne powieści. Zapraszamy na podsumowanie!

Zazwyczaj moja lista pęka w szwach od dziesięciu do trzynastu książek. Ten miesiąc równie dobry, mimo mniejszej ilości pozycji książkowych. Każda z nich była wyjątkowa. Sami sprawdźcie!

Zawalcz o mnie — uwielbiam Corinne Michaels! Jej historia o Declanie i Sydney podbiła moje serduszko. Polecam i nie zapomnijcie o chusteczkach.
Psychopata — Klaudia Muniak to moje odkrycie 2021 roku. Jej powieści są specyficzne, ale uważam, że warte uwagi. Z zapartym tchem słuchałam przedstawionej przez nią historii i byłam w niemałym szoku jak to się skończyło!
Będziesz tego żałować — to obraz ludzkich relacji, które są bardzo trudne i Alicja Sinicka potwierdza to w swojej nowości książkowej. Z niecierpliwością czekam na dalszy rozwój wydarzeń.
Nie ufam już nikomu — kolejny thriller psychologiczny od Klaudii Muniak. Tym razem przedstawia problemy po urodzeniu dziecka i depresji poporodowej. A może to było tylko złudzenie?
Kolory zła. Biel — jak mam zachęcić Was do sięgnięcia po tę serię bez spoilerów. Nie wiem. Mogę tylko zdradzić tyle, że historia przedstawiona w Bieli najbardziej mi się podobała.
Kolory zła. Czerń — drugi tom z serii Kolory zła to bardzo mocna historia, która zahacza o kwestie magii, wiary i tego jak ludzie podchodzą do spraw, które wywołują wiele kontrowersji, zwłaszcza w małych, zamkniętych społecznościach.


Czerwiec zleciał nie wiadomo kiedy, ale plan minimum czyli recenzja na tydzień został zrealizowany! Co przeczytałam w tym miesiącu? 🤔

Gwiazda Północy, gwiazda południa — lekka lektura na wakacje! Idealna na urlop dla wielbicieli akcji z nutką wakacyjnego romansu!
Krótka historia wciskania kitu — ogromnie polecam! Humor, absurd, fakty, poszerzenie wiedzy i kopalnia ciekawostek zamknięte w formie poręcznej książki.
Pracuj jak Budda — krótka lecz pełna treści pozycja o znajdywaniu równowagii w życiu zawodowym, które szturmem próbuje zdobyć każdą minutę świadomości pracownika. A gdyby tak dało się od tego uciec?
Seksualne życie Polaków — bardzo dobry reportaż na niełatwy temat, potrafiący budzić skrajne emocje. Poszerza wiedzę, jest nieoceniający i zawierający szerokie spektrum przedstawienia zagadnienia zawartego w tytule.


Wszystkie recenzje są do przeczytania na blogu!

Photo by svetlanasokolova/Freepik

2 komentarzy