#629 - Cena, jaką musisz zapłacić za złamanie zasad będzie wysoka...

Alicja Sinicka i jej bestseller zamówiony w Księgarni TaniaKsiazka.pl był lekturą nieprzewidywalną i ponownie mocno się zaskoczyłam. Czekam z niecierpliwością na kolejny tom z tej serii.

Iga po brutalnym ataku na jej przyjaciółkę Ankę nigdzie nie czuje się bezpiecznie. Ma wrażenie, że ktoś ją obserwuje i nie widząc innej możliwości postanawia zamieszkać na Osiedlu Marzeń. Miejscu urokliwym i bezpiecznym. Gwarantującym nie tylko schronienie, ale i możliwość ułożenia sobie życia z nową osobą, która rozumie cię jak nikt inny. Osiedle Marzeń jest traktowane jako azyl, ale kto by go tak nie traktował? Wysokie mury, nowoczesny system ochrony i życzliwa społeczność. Wszystko jest idealne, ale ma swoją cenę...

Alicja Sinicka
Będziesz tego żałować
Uwikłane #1
Wydawnictwo Kobiece

Po przeprowadzce Iga szybko orientuje się, że nie wszystko złoto, co się świeci i do pewnych reguł trudno jej przywyknąć. Jednak stara się to akceptować, gdyż lęk przed powrotem jak sama określa  do zewnętrznego świata  budzi w niej okropne myśli. Na terenie Osiedla poznaje nowych sąsiadów. W tym Adriana, jednego z pierwszych mieszkańców urokliwego zakątka. Przekonuje Igę, że nie musi się niczego bać, że on wprowadzi ją we wszystko.  Jest jeden warunek, musi znaleźć sobie partnera spośród zamieszkałych w sąsiedztwie singli. W końcu Osiedle Marzeń to osiedle przeznaczone dla par...

Iga mimo niepewności przystaje na wszystko i gdyby nie jej ciekawość być może nie znalazłaby się w takim niebezpieczeństwie. Pomysł Alicji Sinickiej przerósł moje najśmielsze oczekiwania, bo naprawdę się tego nie spodziewałam. Najbardziej zdziwiło mnie, która osoba ukartowała tę całą mistyfikację, aby spełnić swoje pragnienia za wszelką cenę. Oczywiście jak zawsze nie mogę nic zdradzać. Byłby to za duży spojler dotyczący fabuły, a uwierzcie mi tego byście nie chcieli. Mogę zagwarantować, że od pewnego momentu będziecie siedzieć jak na szpilkach. Wyczekując zakończenia i tworząc możliwe scenariusze.

Jest to powieść opowiadająca o związkach między ludźmi i tym jakie relacje mogą okazać się toksyczne. Sytuacje przedstawione w książce mroziły krew w żyłach. Stworzona zasada trzech punktów sprawiała, że związki stawały się mechaniczne, powodując tylko jeszcze większe rozgoryczenie. Alicja Sinicka stwarzając taką wizję pokazała jedno  związek nie może ograniczać, a kontrola stworzona tylko po to, aby zapobiegać rozstaniom, może być złudna.

„Będziesz tego żałować” zamówiłam w internetowej Księgarni TaniaKsiazka.pl i to był strzał w dziesiątkę. Autorka mnie nie zawiodła. Dostałam historię mrożącą krew w żyłach, z wartką akcją, ciekawymi i bardzo skomplikowanymi postaciami! Podziwiam talent pisarski pani Alicji. Książka napisana jest podobnym stylem jak jej wcześniejsze pozycje, które przesłuchałam jedna po drugiej. Polecam zapoznać się i z tą. I tylko pozostaje mi zadać pytanie autorce i wydawcy: to kiedy planujecie drugi tom?

4 komentarzy