Czytelnicze podsumowanie marca 2016

Mój TBR zostaje niezaliczony. Nie miałam w tym miesiącu większego czasu aby czytać. Za dużo innych zajęć m.in. hipoterapia i uczelnia. Obiecuję, że postaram się wszystko nadrobić. W sumie sama sobie to obiecałam. Jestem w trakcie kończenia książki i myślę, że jakoś jutro lub w poniedziałek pojawi się recenzja.

W marcu przeczytałam:
  • Faye Kellerman, Pętla, Wydawnictwo HarperCollins Polska; RECENZJA
  • Marie-Morgane Le Moel, Cała prawda o Francuzkach, Wydawnictwo Kobiece; RECENZJA
  • T. R. Richmond, Prawda o dziewczynie, Wydawnictwo Otwarte; RECENZJA
  • Elisa Albert, Od urodzenia, Wydawnictwo Kobiece; RECENZJA
  • Virginia Boecker, The With Hunter. Łowczyni, Wydawnictwo Jaguar; RECENZJA
  • Mia Sheridan, Bez słów, Wydawnictwo Otwarte; RECENZJA
  • Ernest Cline, Armada, Wydawnictwo Feeria Young; RECENZJA
 

7 komentarzy

  1. Siedem książek to całkiem niezły wynik! Gratuluję, życzę, by kwiecień był równie udany, a może nawet lepszy! :)

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku!
    Z powyższych najbardziej chcę przeczytać "Łowczynię" ^^
    Zaraz zabieram się za recenzję!


    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę tak pokaźnego wyniku! Mi udało się przeczytać jedynie 4 książki, z czego jedna była lekturą. Mam nadzieję, że w kwietniu uda mi się przeczytać przynajmniej dwa razy tyle pozycji! :)

    Pozdrawiam oraz życzę miłego dnia :)
    http://zagoramiksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Siedem to bardzo ładny wynik, gratuluję! :)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wynik! "Bez słów" - ogromnie chcę przeczytać tę książkę! Zazdroszczę Ci, że masz ją już za sobą :) Gratuluję udanego marca i życzę zaczytanego kwietnia :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyników i życzę równie dobrego, a nawet jeszcze lepszego, kwietnia. :)

    OdpowiedzUsuń