Świetne powieści i jeszcze więcej!

Podsumowałam kwiecień i... Zaszalałam. To jeszcze lepszy miesiąc niż poprzedni, a ponadto pojawiło się kilka nowych cykli na blogu, które ku mojemu założeniu bardzo Wam się spodobały. Dziękuję.

Cath Crowley, Słowa w ciemnym błękicie, Wydawnictwo Jaguar - RECENZJA VIDEO
Katy Regnery, Weteran, Wydawnictwo Niezwykłe - RECENZJA
Richard Schwartz, Pierwszy róg, Wydawnictwo Initium - RECENZJA
Mathilde Aloha, Story of Bad Boys, Wydawnictwo Feeria Young - RECENZJA
Cynthia Swanson, Wyśnione życie, Wydawnictwo Kobiece - RECENZJA
Richard Paul Evans, Sprzedawca marzeń, Wydawnictwo Między Słowami - RECENZJA
Whitney G., Domniemanie niewinności TOM 1 i TOM 2, Wydawnictwo Kobiece - RECENZJA TOMU PIERWSZEGO, RECENZJA TOMU DRUGIEGO
William Andrews, Córki smoka, Wydawnictwo Niezwykłe - RECENZJA 
Mona Kasten, Begin Again, Wydawnictwo Jaguar - RECENZJA VIDEO
Dorota Gąsiorowska, Dziewczyna ze sklepu z kapeluszami, Wydawnictwo Między Słowami - RECENZJA 
K.K.Allen, Domek na drzewie, Wydawnictwo Filia - RECENZJA

W tym miesiącu największy stan irytacji wywołała u mnie powieść Story of Bad Boys. To nie była żadna opowieść o złych chłopakach. Nawet nie było jakiegoś wyraźnego początku, aby tak miało się stać. Przedpremierowo pojawiły się dwie powieści Pierwszy róg oraz Sprzedawca marzeń. Zaskoczenie z kolei wywołała u mnie książka Wyśnione życie i myślę, że każdy powinien się z nią zapoznać. Z kolei serce rozczuliło, Begin Again, Domek na drzewie oraz Weteran. Najlepszą książką opowiadającą o książkach i najlepszą w kwietniu okazały się być Słowa w ciemnym błękicie.

Recenzja 180 sekund oraz Wszystko przed nami pojawi się początkiem maja :)

5 komentarzy

  1. Gratuluję udanego miesiąca! Nie mogę przestać myśleć o książce "Pierwszy Róg" ;*

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam w tym miesiącu inną książkę Jessici Park i po "180 sekund" z pewnością sięgnę bo jestem oczarowana! "Story of bad boys" faktycznie nie ma tych złych chłopaków, ale mimo wszystko czytało mi się ją całkiem nieźle. "Słowa w ciemnym błękicie" ostatnio strasznie mnie do siebie ciągnie a i z Samanthą Young bym się poznała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Kilka tytułów mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Na prawdę dużo tych książek udało ci się przeczytać w kwietniu <3 Tylko pozazdrościć :D
    Zajrzy do mnie! - About Katherine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko mi się to zdarza, naprawdę :D Ale jestem zadowolona! <3

      Usuń