Okładki polskie vs. zagraniczne #10

Ta informacja na pewno ucieszy wszystkich fanów K.A. Tucker. Autorka pojawi się na Warszawskich Targach książki 19 maja! Z tej okazji postanowiłam pokazać okładki dwóch książek, które na pewno znacie.

Książka dzięki, której poznałam autorkę to Dziesięć płytkich oddechów. Obie książki przedstawione w zestawieniu zostały wydane przez Wydawnictwo Filia.


Od lewej: Czechy, Dania, Francja, Izrael, Polska, Rosja, Rumunia, Słowenia, Turcja, USA, Węgry, Włochy.
Oprócz okładki amerykańskiej, tureckiej czy polskiej, moją uwagę przykuła okładka francuska. Z kolei nie podoba mi się w ogóle okładka włoska.

Drugą powieścią z tej samej serii jest książka o tytule Jedno małe kłamstwo.


Od lewej: Czechy, Francja, Izrael, Polska, Portugalia, Rosja, Rumunia, Turcja, USA, Włochy.
Nie podoba mi się i to bardzo okładka turecka oraz francuska. Z kolei gdybym zobaczyła okładkę rosyjską czy włoską myślę, że sięgnęłabym po tę ksiażkę bez wahania.

A Wam, jakie okładki się podobają?

3 komentarzy