Kilka nowości zagranicznych #1

Nowości, nowości, nowości. Kto ich nie lubi? Za granicą właśnie na nie czekają. Miejmy nadzieję, że i te tytuły pojawią się u nas w Polsce. Na co gorąco liczę.

 

Sabaa Tahir, A Sky Beyoned the Storm,

10 grudnia 2020

Przygotujcie się na oszałamiający finał bestsellerowej serii fantasy An Ember in the Ashes od Saby Tahir. Kto przetrwa burzę?

Minęło kilka miesięcy po wydarzeniach, jakie miały miejsce w Żniwiarzu i bram.

Uwiezione od dawna dżiny atakują, siejąc krwawe spustoszenie we wioskach i miastach, ale dla Zwiastuna Nocy zemsta to dopiero początek... U jego boku wiernie stoi Komendantka Keris Veturia. Ogłasza się cesarzową, która nie ma zamiaru pobłażać tym, którzy sprzeciwią się jej władzy.

Laia z Serry sprzymierzona z Krwawym Chyżwarem próbuje dojść do siebie po stracie dwóch najważniejszych dla niej osób. Zdeterminowana, by powstrzymać zbliżającą się apokalipsę, postanawia za wszelką cenę pozbyć się Zwiastuna Nocy. Budzi starożytną moc, która może doprowadzić ją do zwycięstwa lub śmierci.

We Więzieniu Kauf Łapacz Dusz stara się zapomnieć o życiu i miłości, które zostawił. Jednak musi dotrzymać przysięgi, by chronić ludzi świat przed zjawiskami nadprzyrodzonymi, które teraz nim żądzą. Musi wyjść poza granicę własnego ja i podjąć się misji, która może uratować lub zniszczyć wszystko, co wie.

 

Tijan, The Not-Outcast,

1 grudnia 2020

Cutler Ryder był wszystkim, czym ja nie byłam.

Był gwiazdą hokeja. A ja byłam wyrzutkiem.

Był najlepszym przyjacielem mojego przyrodniego brata, tego samego, który mnie nienawidził. 

Miał kochających rodziców. Moja matka była narkomanką, a ojca ledwo znałam.


Lata minęły.

Poukładałam swoje życie.

Cut został gwiazdą NHL. 


Nadszedł moment.

Bawiłam się.

Była impreza.

Cut też tam był...

 

Kochałam Cutlera Rydera od pierwszej chwili, gdy go tylko zobaczyłam.

Jedynym problemem było to, że nigdy mnie nie zauważał.



K.A. Tucker, Forever Wild,
1 grudnia 2020

Trzeci tom bestsellerowej serii od K.A. Tucker, która opowiada historię podróży Calli do dzikiej przyrody Alaski i życia, którego nigdy sobie nie wyobrażała...

Okres przedświąteczny dla Calli oraz Jonaha to bardzo stresujący czas oraz rodzinne dramaty. Jonah przygotowuje się do spotkania z ojczymem, którego nie nienawidzi, a Calla nie może doczekać się przybycia swojej matki i Simona. Obawia się tylko presji, by ustalić datę ślubu w Toronto.

Dodatkowo uparty sąsiad, który co już wtrąca się we wszystko i awanturuje. Boże Narodzenie w Trapper’s Crossing nie będzie wcale proste.



Colleen Hoover, Layla,
8 grudnia 2020

Colleen Hovver, autorka bestsellerów New York Times, przedstawia powieść o życiu po tragedii i trwałej miłości.

Kiedy Leeds spotyka Laylę, jest przekonany, że spędzi z nią resztę swojego życia, dopóki nieoczekiwany wypadek sprawił, że Layla będzie walczyć o swoje życie. Po kilku tygodniach Layla dochodzi do siebie fizycznie, ale emocjonalnie i psychicznie zmieniły ją nie do poznania. Leeds nie poznaje kobiety, w której się zakocha i postanawia przypomnieć jej wszystko. Zabiera ją do pensjonatu, w którym się poznali, a po przybyciu na miejsce zachowanie Layli przybiera dziwny obrót. A to tylko jedno z wielu niewytłumaczalnych wydarzeń.

Czując, że Layla się od niego odsunęła, Leeds szybko znajduje ukojenie w Willow - dziewczynie, która też jest gościem pensjonatu. Mężczyzna nie spodziewał się, że wraz z jej poznaniem zauważy, że łączą ich wspólne obawy. To sprawia, że Leeds chce jej pomóc i przez to staje w bezpośrednim konflikcie z Laylą.

Mężczyzna musi dokonać wyboru, ponieważ nie może pomóc im obu. Ale jeśli dokona złego wyboru, może to zaszkodzić nie tylko jemu, ale i Layli oraz Willow.

 

A Wy na co czekacie? 

 

*wszystkie tłumaczenia są własnością strony Zaczytana Majka. Nie zezwala się na ich kopiowanie bez zgody autora.

4 komentarzy

  1. Akurat z Twojej listy na nic za bardzo nie czekam. Ale może to dobrze! Mam masę do nadrobienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo pojawi się kolejna część tego zestawienia :D może wtedy coś Cię zainteresuje :D

      Usuń
  2. Dużo tych nowości, tyle książek a tak mało czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda i miejmy nadzieję, że pojawią się u nas :D

      Usuń