To był dobry miesiąc

Marzec to ten miesiąc, z którego jestem naprawdę zadowolona. Przeczytałam świetne powieści, które mnie zachwyciły, sprawiły, że płakałam i śmiałam się bardzo głośno. Jesteście ciekawi? Zapraszam do zapoznania się z postem.

Na początek dwie powieści, które przeczytałam, ale jeszcze nie zdążyłam z ich recenzją. Poniżej rozpiska, kiedy można spodziewać się recenzji.
  • William Andrews, Córki Smoka, Wydawnictwo NieZwykłe
  • K.K. Allen, Domek na drzewie, Wydawnictwo Filia

Ponadto w marcu udało mi się przeczytać:
  • Valentina Fast, Royal. Królestwo ze szkła, Wydawnictwo Media Rodzina - RECENZJA
  • Corinne Michaels, Convintion, Wydawnictwo Szósty Zmysł - RECENZJA VIDEO
  • Margaret Stohl, Royce Rolls, Wydawnictwo YA! - RECENZJA
  • Joanne Macgregor, Jej Wysokość P., Wydawnictwo Kobiece - RECENZJA
  • Alison G. Bailey, Present Perfect, Wydawnictwo NieZwykłe - RECENZJA
  • Kate Hudson, Pretty Happy, Wydawnictwo Kobiece - RECENZJA
  • Blair Holden, Bad Boy's Girl, Wydawnictwo Jaguar - RECENZJA VIDEO
  • Whitney Barbetti, Dziesięć poniżej zera, Wydawnictwo NieZwykłe - RECENZJA

5 komentarzy

  1. Świetny wynik. Życzę zaczytanego kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Present Perfect", "Bad boy's girl", "Dziesięć poniżej zera" oraz "Jej wysokość P." to moje małe czytelnicze zachcianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tych książek. Jestem ciekawa Domku na drzewie, więc czekam na recenzję!
    POCZYTAJ ZE MNĄ!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Twoich lektur znam tylko "Jej wyskość P" - bardzo mi się podobało!

    OdpowiedzUsuń