#699 - Połączyło ich uczucie, ale co ich rozdzieli?

Nowość z internetowej Księgarni TaniaKsiazka.pl to jedna z najlepszych książek Samanthy Young, jaką w ostatnim czasie przeczytałam. To było dokładnie to, czego potrzebowałam. Porywający romans, który całkowicie uzależnił mnie od siebie — dosłownie nie mogłam odłożyć jej na bok. Samantha Young to jedna z moich ulubionych autorek i czekam na kolejne.

Główną bohaterką powieści jest Robyn Penhaligon, która przyjeżdża do Szkocji, aby odnowić kontakt z ojcem, który porzucił ją gdy była mała, aby poświęcić się swojej karierze ochroniarza. Ochraniał on nikogo innego jak znanego wszystkim — Lachlana Adaira i to właśnie jego młoda kobieta obwinia o to, że jej ojciec z niej zrezygnował. Kiedy Robyn pojawia się w wielkiej posiadłości, w której mieszka jej ojciec, Lachlan pragnie by kobieta bardzo szybko wróciła tam skąd przyszła. Jednak tajemniczy stalker rani Maca — ojca Robyn i ta mimo sprzeciwów celebryty postanawia pomóc ojcu w śledztwie i jednocześnie odnowić swoją relację z Makiem. Tylko że odbudowywanie oraz odkrycie prawdy na temat jego prawdziwego odejścia z jej życia jest dla niej druzgocące. Dodatkowo sprawy między nią a Lachlanem bardzo szybko się zmieniają i Robyn sama nie wie, co może zrobić w tej sytuacji.

Samantha Young
Jutro będziesz mój
An Adair Family #1
Wydawnictwo Słowne
Tłumaczyły Aldona Możdżyńska, Kaja Gucio
 
„Jutro będziesz mój” zamówiłam w Księgarni TaniaKsiazka.pl i to świetny romans, przy którym bardzo miło spędziłam kilka wieczorów. Wykreowani bohaterowie byli uroczy i tak prawdziwi, że miało się wrażenie, że zna się ich od zawsze. Robyn to bardzo ciekawa postać przedstawiona jako bardzo zaradna i pewna siebie kobieta. Była policjantką i choć zrezygnowała ze służby, wciąż miała to zacięcie jak w pracy oraz umysł, który pozwalał jej myśleć trzeźwo w bardzo różnych sytuacjach. Relacja kobiety z ojcem była skomplikowana, ale podobało mi się jak z rozdziału na rozdział ona i Mac rozmawiają ze sobą szczerze. Dużo winy ponosiła tutaj matka Robyn i gdyby nie ona to ich relacja mogłaby wyglądać inaczej. Drugim głównym bohaterem książki jest Lachlan — celebryta, który po skończeniu kariery postanowił otworzyć zamek dla innych bogaczy, którzy szukają miejsca, w którym mogliby zacząć na nowo bez osób z "normalnego świata". To właśnie z jego powodu — tak mu się wydaje — stalker grasuje w jego zamku i zakłóca spokój nie tylko jemu, ale i innym, którzy tam się znajdują. Oprócz tej dwójki poznajemy Maka oraz jego historię, rodzeństwo Lachana czy Lucy z Ery i nie są tylko postacie, aby zapchać czymś fabułę. Są świetną odskocznią dla wydarzeń, które są główną osią historii.

Powieść czytało mi się bardzo dobrze i jest bardzo energiczna i sporo w niej się dzieje. Jedynym minusem była czcionka, która według mnie była ciut za mała, a że mam problemy ze wzrokiem — szybko męczyło mnie czytanie. Na całe szczęście książka była dostępna również w audiobooku, więc mogłam trochę przesłuchać jej, gdy jechałam do pracy. Tłumaczenie spójne, mimo że tłumaczyły je dwie osoby. Historia przemyślana i z pewnością będę wyczekiwać kolejnej części. Myślę, że  „Jutro będziesz mój” spodoba się fanom twórczości autorki oraz tym, którzy dopiero mają w planach sięgnąć po jej książki. Ten bestseller z internetowej księgarni TaniaKsiazka.pl będzie idealny. Polecam z całego serca!

1 komentarz