Czytelnicze podsumowanie stycznia 2020

Mimo że na blogu w styczniu nie pojawiało się dużo, to jednak postanowiłam Wam napisać o książkach, jakie udało mi się przeczytać w tym miesiącu.

Przeczytałam sporo książek, a to dzięki temu, że zakupiłam czytnik. I powiem Wam - to była bardzo dobra decyzja. Przeglądając listę z książkami, które zakupiłam, aby je przeczytać, znalazły się takie tytuły jak:
  • Drugi tom czyli Córka królowej oceanu - uważam, że kontynuacja  bardzo udana, ale jednak pierwszy tom będzie moim ulubionym. Uprzedzając pytania - tak, recenzja pierwszego tomu też zostanie przygotowana.
  • Beloved - książka autorstwa Corinne Michaels. U nas mogliście przeczytać dwie inne książki tej autorki. Tę z kolei przeczytałam po angielsku. Mam też drugi tom. Zamierzam po niego sięgnąć w lutym.
  • First Last Night - trzeci tom z serii First. Książki wydane przez Wydawnictwo Jaguar. To druga po Monie Kasten, autorka z tego wydawnictwa, którą uwielbiam!
  • Najlepsze chęci - książka Wydawnictwa Dreams. To była przyjemna lektura, która oderwała mnie od świata i to dosłownie.
  • Behawiorysta Remigiusza Mroza, która wywołała u mnie wiele emocji i szczerze to nie spodziewałam się tego, ponieważ bardzo sceptycznie podchodziłam do twórczości tego autora. No i na co były mi te uprzedzenia? :D
  • Tę książkę mam od bardzo dawna na półce. Chyba kupiłam ją zaraz po premierze. A o jaki tytuł chodzi? Córka zjadaczki grzechów. Serio. Ja nie sądziłam, że ta książka będzie aż tak bardzo dobra! Czas wyczytać te ospałe tomiska!
  • Początkiem stycznia skończyłam czytać też książkę Hoover, która była niezłym zaskoczeniem, jeśli chodzi o końcowe sceny w Coraz większy mrok. Uważam, że to najlepsza z najlepszych książek autorki.
  • Kończę czytać Nikomu nie powiem od Wydawnictwa NieZwykłe, ale w sumie to nie umiem nic powiedzieć o tej powieści. Chyba muszę ją przetrawić.
Zaczęłam na czytniku kilka książek, ale je skończę czytać w lutym. Tytuły, które planuje podam w osobnym poście i zobaczę ile z postanowienia uda mi się spełnić, a ile innych książek zamiast tych co zaplanuje przeczytam :D.

A Wam co udało się przeczytać? Chcecie takie podsumowania?
 
Photo: lookstudio / Feepik

1 komentarz

  1. Takie podsumowania są super :) gratuluję świetnego wyniku :)

    OdpowiedzUsuń