Czekam z niecierpliwością na tę nowość!

To już jest pewne. Najnowsza książka Brittainy C. Cherry będzie miała swoją premierę 26 kwietnia 2018 roku. Już nie mogę się doczekać tej premiery. Niestety okładka jeszcze nie jest znana, ale, gdy tylko się pojawi to opublikuję ją.

✩★ Between the Notes ★✩
Brittainy C. Cherry
26 kwietnia 2018 r.

Każdego dnia pisałam mężowi list, mówiąc mu, dlaczego powinien mnie znowu pokochać. 
Po siedemnastu latach spędzonych razem, odszedł ode mnie w ramiona innej. 
Nie wiedziałam, jak sobie poradzić. 
Nie znałam swojej wartości. 
Nie wiedziałam, jak bez niego istnieć. Chciałam tylko, żeby do mnie wrócił.

Potem pojawił się David Emery.

Miał być moją rozrywką dla mojego umysłu. 
Letnim romanem. 
Zwiększeniem pewności siebie w moim posiniaczonym sercu.

Byliśmy dla siebie idealni, ponieważ oboje wiedzieliśmy, że nie przetrwamy. 
David nie wierzył w zaangażowanie i miłość. 
Był dla mnie za młody, a ja byłam dla niego zbyt zniszczona.

Wszystko było w porządku, dopóki pewnej nocy moje serce nie zabiło mocniej.

Nie spodziewałam się, że mnie rozśmieszy i zmusi do myślenia. 
A mój smutek nieco zaniknie.
Kiedy nasz czas się skończył, moje serce nie wiedziało jak ma od niego odejść.

Każdego dnia pisałam mężowi list i nie pisałam go do nikogo innego.
Mój atrament w piórze wypisał, a imię Davida rozpłynęło się na kartkach.

Zagubiony między nutami, potajemnie modliłam się, aby David pewnego dnia mnie znalazł.
Chociaż wiedziałam, że jego serce nie jest przeznaczone do miłości.


Tłumaczenie by +Zaczytana Majka 

6 komentarzy

  1. O kurcze, na pewno ją przeczytam :D
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna wiadomość! Uwielbiam książki tej autorki, więc też niecierpliwie czekam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że szykuje się kolejna, genialna powieść od Cherry!

    OdpowiedzUsuń
  4. Behind the bars pokochałam i nigdy nie zapomnę tych emocji, tych bohaterów. Ta książka była tak piękna, że aż serce mi się ściska, gdy o niej pomyślę. Książke na 100% przeczytam oczywiście. :D Nie mogę się jej doczekać, jestem bardzo podekscytowana. :)

    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń