On tego nie rozumie, a ja nie mogę go do niczego zmusić... – recenzja książki #292 – Corinne Michaels „Conviction”

Począki bywają trudne i przyznam, że trochę mi zeszło z nagraniem tej recenzji. Oczywiście już teraz po opublikowaniu widzę niedociągnięcia, ale pierwsze koty za płoty zaliczone, więc przy następnych będę starała się, by było lepiej. Recenzję pierwszego tomu możecie przeczytać tutaj. Oczywiście teraz na blogu będą pojawiały się i recenzje pisane, jak i te w formie video :)


Miłego oglądania i dajcie mi znać w komentarzach co sądzicie. 
Buziaki!

7 komentarzy

  1. Bardzo dobrze się Ciebie słucha. Gratulacje pierwszego kroku i powodzenia na nowej drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemny głos, uśmiech - jest dobrze!! Nie czytałam jeszcze tej serii :) szkoda, że książka nieco Cię rozczarowała. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie! <3
      Serię warto przeczytać :)

      Usuń
  3. Zawsze najgorzej jest zrobić ten pierwszy krok :D Cieszę się, że się odważyłaś <3
    Buziaki!
    Katherine Parker - About Katherine

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością posłuchałam. Książkę mam, ale jeszcze nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna Prowadząca, super głos, świetna recenzja! Książki jeszcze przeczytałam ;/

    http://blog.brevio.pl/

    OdpowiedzUsuń