2015/08/01

#informatorksiążkowy: Ugly Love

To nie jest ta książka za którą dam się pokroić (o niej trochę później) pewnie w jutrzejszym poście. Dziś natrafiłam na informacje o kolejnej książce Colleen Hoover. Darzę tą pisarkę wielką sympatią. Wiadomo z jakiego powodu. Jej książki według mojej oceny są oderwane od rzeczywistości. Chodzi mi o to, że są bardzo realistyczne i wyważone. Zadziwiają i poruszają każdy najmniejszy kawałek mojego serca. 
Otóż w 2016 roku w Polsce ukaże się Ugly Love. To nie koniec informacji, ponieważ książka zostanie pokazana na wielkim ekranie. W sumie myślałam, że ten zaszczyt padnie na Hopeless albo Maybe Someday. Książka Ugly Love jest przeznaczona dla pełnoletnich czytelników. A o czym ona jest?




Autor: Colleen Hoover
Tytuł: Ugly Love
Cykl: -
Strony: 322
Opis: Kiedy Tate Collins spotkła pilota Milesa Archera, nie myślała, że to będzie miłość od pierwszego wejrzenia. Nie chcieli nawet iść tak daleko, uważając się tylko za przyjaciół. Jednak Tate i Milesa łączy niezaprzeczalne przyciąganie. Ich pragnienia są otwarte i zdają sobie sprawę, że idealnie do siebie pasują. On jednak nie chce miłości. Z kolei ona nie chce mieć czasu na miłość.

Nigdy nie pytaj o przeszłość.
Nie należy liczyć na przyszłość.

Oni myślą, że sobie poradzą, ale uświadamiają sobie niemal natychmiast, że nie poradzą sobie w ogóle. 

Miłości się przeniknęły.
Obietnice pękły.
Zasady rozbiły. 
A miłość stała się brzydka.

Myślę, że to całkiem inna historia i jestem jej bardzo ciekawa. Roobi się zdecydowanie bardzo gorąco. Mam też nadzieję, że nie zrażę się takim przedstawieniem miłości, jaki pokazuje opis książki. Oby pozory myliły moją podświadomość ;-)

6 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać. Ja mam za sobą "Hopeless", do którego nie byłam przekonana, a się zakochałam... Ale szczerze powiedziawszy wolałabym żeby ekranizacji nie było. Takie historie na ekranie zawsze wyjdą na płytkie. Ale "Ugly love" z chęcią przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama jestem ciekawa. Czytałam trzy książki pani Hoover i bardzo mi się podobały, chociaż były przesycone czasami absurdalnymi scenami miłości.

    Nowa recenzja u mnie ;)
    www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokochałam twórczość Colleen Hoover szczególnie po przeczytaniu bardzo emocjonalnej książki "Maybe someday". Powyższa wydaje się równie intrygująca, więc na pewno sięgnę. :)
    Pozdrawiam
    A.

    http://still-changeable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przed przeczytaniem Ugly love chciałabym jeszcze przeczytać Pułapkę uczuć i Hopeless.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy jest już wydanie książki w języku polskim?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnej daty jeszcze nie znam, ale gdy tylko będę coś wiedziała to na pewno o tym napiszę :)

      Usuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*