Czwarty tom Bad Boy's Girl!

Byłam święcie przekonana, że historia zakończyła się na trzech tomach... A tu taka niespodzianka, bo w październiku w Polsce dzięki Wydawnictwu Jaguar pojawi się... czwarty tom!

Postanowiłam, że przetłumaczę Wam opis książki, a że znam trochę hiszpański i pisaliście na fanpage'u bloga abym go przetłumaczyła. Tak też zapraszam do zapoznania się z treścią krótkiego opisu. Zastrzegam sobie prawo do tłumaczenia oraz miejcie na uwadze, że mogłam coś przekręcić.

Ten kto cię kocha, wywołuje u ciebie śmiech (dosłownie: rozśmiesza cię).

Czwarta część uzależniającej serii #BadBoysGirl

Tessa O'Connell i Cole Stone (znani również jako Colessa) stoją teraz przed nową trudnością w związku: odległością.

Tessa O'Connell może mieć wszystko i jeszcze więcej. Dlatego na końcu w końcu bycia razem w związku, nie zamierza przegapić żadnej okazji, nawet jeśli to oznacza samotną przeprowadzkę do Nowego Jorku. A w tym czasie Cole kończy studia prawnicze. W końcu po tym wszystkim, co przeżyli razem, mogą zbudować długotrwały związek... Prawda?

Wraz z nowymi przyjaciółmi, braćmi, epickim abu Stone'em i resztą przyjaciół, którzy wracają w wielkim stylu. Cole i Tessa będą musieli stawić czoła prawdziwemu życiu jako para i przezwyciężyć wszelakie przeszkody, aby ich miłość była już na zawsze i zawsze.

2 komentarzy

  1. Ja jeszcze nie czytałam żadnego tomu. Muszę nadrobić zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie! Ani jednego tomu nie znam. Potrzebuję od razu całą serię!
    POCZYTAJ ZE MNĄ

    OdpowiedzUsuń