Po turecku #2

Skusiłam się na kolejny nowy serial - tak wiem, że powinnam nadrabiać te, które już zaczęłam, ale ten tytuł i główny bohater, który jest lepszy niż Grey. Uwierzcie mi - warto zacząć oglądać Zakazane jabłko.

Włączyłam ten serial z czystej ciekawości, ponieważ zainteresowali mnie główni bohaterowie. Szczerze to nie widziałam ich jeszcze w żadnym serialu, który do tej pory oglądałam, więc to była moja karta przetargowa. Czołówka świetna, wszystko dopięte na ostatni guzik - po prostu perfekcja.

Serial opowiada historię Zeynep oraz Yıldız, które są siostrami, ale ich marzenia różnią się od siebie. Życie Yıldız zmienia się, gdy spotyka Ender Argunę, krolową życia towarzystkiego. Kobieta proponuje dziewczynie pewien układ dzięki, któremu pozbędzie się swojego męża. Z początku młoda dziewczyna wacha się, ale zgadza się przyjąć jej propozycję. Z kolei Zeynep w swojej pracy musi zmierzyć się z nowym szefem - Alihanem Taşdemirem, który jest aroganckim i bogatym biznesmenem. Bardzo szybko relacja Alihana z Zeynep szybko się przekształcają się w coś więcej. Jednak Zeynep nie wie, że Alihan jest partnerem Halita Arguny. I decyzja Yildiz wpłynie nie tylko na nią, ale także na Zeynep.


Obecna liczba odcinków z napisiami polskimi to trzy. Jestem po dwóch i szczerze mówiąc to dawno nie widziałam takiego serialu, który przyciągnie mnie od pierwszej minuty. Lubię, gdy serial rozpoczyna się z kopyta. Jest opowieścią, która wprowadza widza w świat, ale nie jest to szybkie wprowadzanie tylko takie powolne i bez pośpiechu. W Zakazanym jabłku nie da się przewidzieć, co zrobi np. Yildiz czy Alihan. A jeśli już o nim mowa to jest on dla mnie tureckim Grey'em. Zauroczyłam się też tym jak ten serial został przedstawiony i to co mi się jeszcze podoba, że każda scena jest nakręcona bardzo dokładnie. W sumie to prawie każdy serial turecki taki jest.


Kto kim jest w serialu:
  • Halit Argun - jest jednym z najbogatszych ludzi w Turcji. Pracowity i szanowany biznesmen. Kobiety traktuje jako dodatek do życia i jest przyzwyczajony, że u jego boku jest piękna i młoda kobieta. Gdy jakaś mu się nudzi to nie pozostawia im nic z małżeństwa i rozwodzi się z nimi. W gruncie rzeczy nigdy nie był kochany przez żadną kobietę w swoim życiu.
  • Ender Argun - można byłoby ją określić jako słownikową definicję królowej życia towarzystkiego. Jest żoną Halita Arguna, ale wie też, że mąż za niedługo będzie chciał się z nią rozwieść, więc wymyśla idealny plan żeby tym razem mężczyzna nie pozostawił swojej kolejnej żony z niczym. Nie kocha go lecz jego pieniądze i wygodne życie, jakie jej podarował.
  • Alihan Taşdemir - jest najbardziej znanym i najprzystojniejszym mężczyzną w Stambule. Wszędzie, gdzie się pojawia to przyciąga uwagę - zwłaszcza kobiet. Uważa, że perfekcjonizm nie jest błędem. Jest osobą, która nie daje drugiej szany ponownie, a w jego życiu jest niewiele ludzi, których ceni i ufa im. Chce, by postrzegano go jako bezwzględnego i by ludzie się go bali.
  • Yildiz Yilmaz - jest znudzona swoim dotychczasowym życiem i marzy o tym by wyjść dobrze za mąż. Młoda kobieta uważa, że kluczem do prawdziwego szczęścia jest znalezienie bohatego męża i życie na wysokim poziomie. Podziwia ludzi bogatych i gdy poznaje Ender po pewnym czasie zdaje sobie sprawę z tego, że może to zmienić i przystaje na propozycje zamożnej kobiety.
  • Zeynep Yilmaz - siostra Yildiz. Jest zupełnym przeciwieństwem swojej siostry. Jej atutem jest naturalność. Jest uczciwą, pracowitą, inteligentną i bardzo ambitną dziewczyną. Od dnia, kiedy poznaje swojego szefa dostrzega, że to jaki jest to tylko pozory, ponieważ w środku to zupełnie inny niż chce by go widziano.


Odcinki są dostępne z napiami polskimi.

1 komentarz