Najnowsza książka Brittainy C. Cherry czeka na premierę w USA!

Najnowsza książka Cherry to ta pozycja książkowa, na którą i ja czekam z wielką niecierpliwością! Czy okaże się hitem? Tego jestem pewna i mam wielką nadzieję, że powieść pojawi się szybko na polskiej półce wydawniczej. Poniżej kilka informacji o książce oraz grafiki, które umieściła autorka.

Premiera w Stanach jest przewidziana na 7 grudnia 2017, a opis, cóż sami przeczytajcie i ocencie.

Kiedy po raz pierwszy spotkałem Jasmine Greene, przyszła jako kropla deszczu.
Byłem nieporadnym muzykiem, a ona była królową liceum.
Jedyne co nas łączyło to nasza muzyka i nasza samotność.

Coś w jej oczach powiedziało mi, że jej uśmiech nie zawsze jest szczery.
Coś w jej głosie dawało mi nadzieję, którą zawsze chciałem znaleźć.
I w mgnieniu oka zniknęła.

Wiele lat później stanęła przede mną na ulicy w Nowym Orleanie.
Była inna, ale ja również. Życie nie było dla nas łaskawe. Trudniejsze. Odosobnione.
W klatce.

Chociaż byliśmy inni, to moje połamane kawałki, rozpoznały jej smutek.
Teraz wróciła i nie popełnię błędu, aby ponownie odeszła.

Kiedy po raz pierwszy spotkałem Jasmine Greene, przyszła jako kropla deszczu.
Kiedy spotkaliśmy się ponownie, stałem się jej najciemniejszą burzą.



Tłumaczenie ©ZaczytanaMajka
Zdjęcia okładek ©Goodreads.com

4 komentarzy

  1. TO będzie niesamowite! Poprawiłaś mi humor!

    OdpowiedzUsuń
  2. Opis taki typowy, ale wierzę, że Cherry stworzy coś wyjątkowego :D
    PS. Okropny ten facet z szelkami z tyłu okładki ;) Wszędzie te gołe klaty ;P
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Już bardzo długo czekam na tę książkę i czekam aż będę mogła ją sobie w końcu zamówić! <3
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyczuwam kolejną świetną powieść od Brittany!

    OdpowiedzUsuń