Każdy zasługuje na drugą szansę – recenzja książki #249 – Meredith Walters „Wróć za mną”

„Twoim śladem” bardzo mi się podobało i z wielką chęcią sięgnęłam po jej kontynuację. Oczywiście i tym razem autorka mnie nie zawiodła.

Po wszystkich wydarzeniach z pierwszej części i tego, że Maxx stracił wszystko na czym mu zależało, postanawia się zmienić i udowodnić Aubrey, że się zmieni, żeby mogła mu znowu zaufać. Chłopak postanawia zgłosić się na odwyk, a wszystko dla niej – Aubery, która również straciła wszystko na czym jej zależało. Ona też musi zmagać się z konsekwencjami, jakie pojawiły się, gdy związała się z członkiem z grupy wsparcia. Jednak, mimo tych wszystkich wydarzeń i kłopotów, dziewczyna dalej go kocha, ale żeby nie dać się tak łatwo oszukać, postanawia, że teraz będzie myśleć w pierwszej kolejności o sobie a nie o Maxxie i jego wszystkich problemach. Co się stanie, gdy Maxx wyjdzie z odwyku i będzie starał się odzyskać zafanie ukochanej? Czy dziewczyna da mu kolejną szansę i uda im się być razem?

Autor: Meredith Walters
Tytuł: Wróć za mną
Cykl: Twisted Love #2
Wydawnictwo: YA!
Strony: 414

Kończąc pierwszy tom cieszyłam się, że na półce mam już jej kontynuację, ponieważ nie wyobrażałam sobie, że opuszczę tę historię i będę musiała czekać, aż dowiem się, jak zakończyła się ta historia miłosna. Tak jak w przypadku pierwszej części i ta jest napisana lekko, że czyta się ją przyjemnie, choć jej akcja jest nieco spokojniejsza, żeby nie powiedzieć wolniejsza. Jednak według mnie to bardzo dobrze, ponieważ lubię gdy coś niespodziewanie mnie zaskakuje.
 
Musisz doświadczyć trudności, żeby uzmysłowić sobie, gdzie powinnaś się znaleźć. Jestem przekonana, że to, jak reagujemy w najbardziej przygnębiających chwilach naszego życia, świadczy o tym, jakim człowiekiem tak naprawdę jesteśmy.
Ten cytat najbardziej mi się spodobał, ponieważ on opisuje to jak rozwija się cała fabuła książki. Maxx i jego postawa bardzo była niekiedy zaskakująca. W pierwszym tomie, tajemniczy, pewny siebie chłopak, który przechodzi przemianę, a w drugim tomie, gdy stawia sobie cel, by udowodnić Aubery, że się zmienił... Coś pięknego. Jego charakter i zachowanie zmienia się diametralnie, choć i te zmieny niekiedy przyniosły mu wiele trudności. Dobrze, że zrozumiał, że narkotyki o mało nie odebrały mu życia, o którym zawsze marzył. Książka naprawdę przesiąknięta drugą szansą, którą każdy w życiu powinien dostać, gdy popełni jakiś błąd. Ludzie są omylni, a tylko przez próbę naprawy krzywd, jesteśmy w stanie być szczęśliwi.

Meredith Walters tak jak w pierwszym tomie postawiła na bardzo trudne do zdefiniowania sprawy, jakie mogą pojawić się w naszym życiu. To świetna lektura opowiadająca o uporze i chęci walki. Że każdą przeszkodę da się pokonać, jeśli tylko naprawdę tego pragniemy. „Wróć za mną” dorównuje swojej poprzedniczce. Warto ją przeczytać i znów odwiedzić Maxxa i Aubery. Niestety ja nie mogę zdradzić czy udało im się wszystko poukładać i odnaleźć szczęście. Sami musicie się przekonać. Polecam!

1 komentarz

  1. Nie mogę się doczekać aż zacznę czytać te książki, bardzo mnie ciekawią! :)

    OdpowiedzUsuń