#100 - O kobiecej intuicji


5 komentarzy

  1. Pierwszy raz słyszę o tej książce, ale jest krótka i z tego co mówisz na dodatek całkiem ciekawa i pisana dobrym stylem więc będę musiała rozważyć jej zakup mimo, iż nie czytam prawie wcale książek polskich autorów.

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa recenzja - podejrzewam że bęnde musiała ja przeczytać , jak tylko ja znajdę

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś mi się wydaję, że słyszałam już o tej autorce i o Zwilczonej. Nigdy nie nastawiałam się jednak na literaturę kobiecą, ale myślę, że akurat dla tej powieści mogłabym zrobić wyjątek :>
    Pozdrawiam
    secretsofbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, wydanie jest naprawdę ładne. Uwielbiam wilki! Fabuła brzmi dla mnie ciekawie, choć nie jestem fanką literatury kobiecej. Tę jednak przeczytałabym. Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, hej!
    Nominowałam cię do pewnego tagu, zajrzyj w wolnej chwili ;)
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/2016/02/tea-book-tag_9.html

    OdpowiedzUsuń