ZAPOWIEDŹ: S. J Kincaid „Diabolika”



Diaboliki
NIE ZNAJĄ LITOŚCI.
Diaboliki są
SILNE.
Ich przeznaczeniem jest
ZABIJAĆ
w obronie człowieka, dla którego zostały wyhodowane.
NIC WIĘCEJ SIĘ NIE LICZY.



Wyglądamy jak ludzie. Jesteśmy agresywni, zdolni do bezgranicznego okrucieństwa i absolutnej lojalności. Właśnie dlatego jesteśmy strażnikami zamożnych rodzin.

Służę córce senatora, Sidonii, którą traktuję jak siostrę. Zrobiłabym dla niej wszystko. Teraz, aby ją ochronić, muszę udawać, że nią jestem, zachowując w tajemnicy moje zdolności. Wśród bezwzględnych polityków walczących o władzę w imperium odkryłam w sobie cechę, której zawsze mi odmawiano – człowieczeństwo.

Mam na imię Nemezis i jestem diaboliką.
Czy mogę zostać iskrą, która rozbłyśnie w mroku imperium?

Obserwowałaś kiedyś tygrysa? Prawdziwe tygrysy to same mięśnie i ścięgna, mają szczęki tak mocne, że mogłyby przegryźć najpotężniejszego z ludzi, a jednak gdy się skradają, polują, w ich ruchach jest gracja, ktrej﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽ jest gracja, kta Sidonię na dwNemezis, ale na nią nie patrzy.y owak pada akapit wyżej. cesarza –nie byli narażeni naórą nie mogą pochwalić się nawet najbardziej wyrafinowane z łagodnych stworzeń.
Właśnie taka jest Nemezis – diabolika.

PREMIERA: 15 lutego 2017 r.

4 komentarzy

  1. Okładka jest po prostu genialna, a opis tym bardziej zachęca do przeczytania książki. Już dawno o tej książce słyszałam tyle, że boję się że ją trochę zepsuje autorka więc myślę, że poczekam na niezastąpione recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie się waham, ale nie mówię "nie" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio zaczęłam przekonywać się do tego typu powieści, więc może kiedyś sięgnę i po tą :)

    OdpowiedzUsuń