King's Cage czyli „Królewska klatka”?

Dziś moje serce krzyknęło z radości, kiedy przeglądając strony natrafiłam na okładkę i opis trzeciego tomu, cyklu Czerwonej królowej. Wszyscy fani Victorii Aveyard doskonale wiedzą na czym skończył się „Szklany miecz”. Założę się, że wszyscy już nie mogą doczekać się kontynuacji... moja reakcja była taka:


Przejdźmy do opisu... ponieważ trzeba to podkreślić, miażdży system:


Autor: Victoria Aveyard
Tytuł: King's Cage
Cykl: Red Queen #3
Wydawnictwo: HarperTeen
Premiera: 7 luty 2017 (USA) 

Kontynuacja bestsellerowej serii Czerwonej królowej autorstwa Victorii Aveyard. Tu po prostu trzeba wstrzymać oddech, a lojalność jest wystawiana na każdym kroku. A kiedy Dziewuszka od Błyskawic znika, kto rozpali ponowną walkę do buntu?

Mare Barrow jest bezradna, pozbawiona swojej mocy błyskawicy, jest więźniem. Dręczona przez swoje błędy w podświadomości, żyje na łasce chłopca, którego kiedyś kochała. Chłopca, który okazał się kłamcą i zdrajcą. On jest królem. To Maven Calore, który kontynuuje grę swojej zmarłej matki, starając się utrzymać kontrolę nad swoim krajem i więźniem. Jak Mare radzi sobie w lochach z Cichego Kamienia? A jak jej zespół Czerwono-Srebrnych, którzy kontynuują szkolenia, przygotowując się do wojny?  Oni nie są już w stanie pozostać w cieniu. I Cal, wygnany książę, który walczy z własnymi rozterkami serca wobec Mare. Chłopak nie cofnie się przed niczym, by ją odzyskać.

Kiedy krew zamienia się w tę krew, a zdolności na umiejętności, to może nie być nikogo, kto ugasi ogień — opuszczonej Norty. Tylko Mare wie jak spalić tę całą drogę.

Opis: goodreads.com 
Okładka: goodreads.com
Grafiki: google.com
Ⓒ tłumaczenie by Zaczytana Majka

8 komentarzy

  1. Jestem po przeczytaniu pierwszego tomu "Czerwonej królowej", co prawda książka średnio mi się podobała, ale mam zamiar sięgnąć po następne części. Może będzie lepiej ;)
    Buziaki ;*
    bookowe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak. tyle emocji nawet na widok okładki. a co będzie po pierwszej stronie? Ja pewnie znowu dostanę "zawału"
    Odliczamy dni razem z Bellatrix/Hermioną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję, że to będzie wielkie WOW! I oby nasze wspólne odliczanie szybko zleciało! :D

      Usuń
  3. Nie mogę się doczekać! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiadomo już kiedy będzie premiera w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na tę książkę. Niedawno skończyłam drugą część i szaleję na samą myśl co będzie dalej..

    OdpowiedzUsuń