Kolejna książka Hoover, która skradła mi serce

Ostatnio przeglądałam sobie listę książek autorki Colleen Hoover, która napisała tak wspaniałe książki jak „Hopeless” czy „Maybe Someday”. Wiadomo, że kolejna powieść pisarki ma pojawić się w Polsce w 2016 r. Mam nadzieję, że i ta książka, o której teraz Wam napisze również doczeka się premiery Polskiej i nie będziemy musieli czekać na nią za długo.

A o jakiej książce mówię? Otóż „November 9”.

Colleen Hoover
November 9
Wydawnictwo Atria Books

Jest to opowieść o miłości między facetem (ja) i dziewczyną (Fallon). Tak myślę. Można nawet uznać to za opowieść miłosną, jeśli nawet się ona nie kończy. Tajemnice zostały zakończone, kiedy zostały rozwiązane. Biografie się zakończyły, kiedy historia życia została powiedziana. Historia miłosna powinna zakończyć się z miłości, prawda? Ale może się mylę. Może nie jest to historia miłosna. Jeśli chodzi o mnie... powiedziałbym, że to może być nawet uznane za tragedię. Cokolwiek to jest jednak kończy się. Obiecałem. Chciałbym to powiedzieć, więc bez zbędnych ceregieli. Dawno, dawno temu... poznałem dziewczynę.
TĘ dziewczynę.

O książce wypowiada się także moja ulubiona booktuberka. Jeszcze nie miałam okazji jej posłuchać, ale mimo jej opinii na pewno przeczytam tę książkę!


3 komentarzy

  1. Czekam z niecierpliwością!
    modnaksiazka.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta książka wydaje się być interesująca myślę że ją przeczytam :)

    zaczytana_bella

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widzę Colleen Hoover, to myślę - na pewno przeczytam jak tylko się pojawi! :)
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń