Drugi tom na horyzoncie

Już w listopadzie kolejny tom z serii Kronik Ocalałych. Jestem w trakcie czytania pierwszego tomu i jestem pod wielkim wrażeniem tego, co się tam dzieje. Także cieszę się, że drugi tom już niedługo na naszych polskich wydawniczych półkach!

Mary E. Pearson
Zdradzieckie serce
Kroniki Ocalałych #2
Wydawnictwo Initium
Premiera 05.11.2018 r.

A na bonito.pl możecie zamówić oba tomy, a tom drugi w przedsprzedaży można dostać z autografem autorki!
http://bit.ly/KronikiOcalalych-bonito


Lia i Rafe, przetrzymywani w barbarzyńskim królestwie Vendy, mają niewielkie szanse na ucieczkę. Kaden, niedoszły zabójca Lii, z całych sił pragnie ją ocalić, dlatego mówi Komizarowi, że dziewczyna ma dar.
Przywódca zaczyna się interesować Lią bardziej, niż ktokolwiek mógłby się tego spodziewać. Nic jednak nie jest oczywiste: Rafe okłamał Lię, ale poświęcił własną wolność, by ją chronić; Kaden, który miał ją zabić, ocalił jej życie; mieszkańcy Vendy, których Lia zawsze uważała za barbarzyńców, zaskoczyli ją, gdy zaczęła wśród nich przebywać. Walcząc z tradycją, w której ją wychowano, z darem i własną tożsamością, księżniczka musi podjąć decyzje, które wpłyną nie tylko na jej kraj, lecz też na jej przeznaczenie.

3 komentarzy

  1. Pierwszy tom u mnie czeka, ale jeszcze nie przeczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy bardzo mi się podobał i drugi tom mnie interesuje. :) Chociaż ta okładka mnie do siebie nie przekonuje. ;/
    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tej serii (albo przynajmniej sobie tego nie przypominam), ale ta okładka... Jeju, ona moim zdaniem odrzuca - trochę przerost formy nad treścią ><

    OdpowiedzUsuń