ZAPOWIEDŹ | Sarah J. Maas „Dwór skrzydeł i zguby”

Fani pani Maas z pewnością nie mogą doczekać się października. To właśnie w tym miesiącu Wydawnictwo Uroboros postanowiło wydać trzeci tom bestsellerowej serii, która podbiła cały świat.

Autor: Sarah J. Maas
Tytuł: Dwór skrzydeł i zguby
Premiera 25 październik 2017

Feyra powraca do Dworu Wiosny, zdeterminowana by zdobyć informacje o działaniach Tamlina oraz potężnego, złowrogiego króla Hybernii, który grozi, że rozgromi cały Prythian. Jednak by to osiągnąć, musi najpierw rozegrać śmiercionośną, przewrotną grę… Jeden poślizg może zniszczyć nie tylko Feyrę, ale też cały jej świat.
W obliczu wojny, która ogarnia wszystkich, Feyra znów musi decydować, komu może ufać i szukać sojuszników w najmniej oczekiwanych miejscach. Niebawem dwie armie zetrą się w krwawej, nierównej walce o władzę.

2 komentarzy

  1. Mimo że już czytałam i mam angielską wersją... i tak kupię polską. :D Zbyt mocno kocham tę serię. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wychodzi trzecia część, a ja jeszcze pierwszej nie zaczęłam :( Kiedy ja wreszcie nadrobię te wszystkie zaległości.....

    Pozdrawiam.
    Kasia
    http://misskatherinesblog.blogspot.com
    @misskatherinesblog

    OdpowiedzUsuń