Konkurs z okazji 1000 lajków na Facebooku!

Cześć Kochani!

Zgodnie z moimi zapowiedziami czas na konkurs z okazji 1000 lajków na Facebooku. Jeszcze raz dziękuję!
REGULAMIN
1. Organizatorem konkursu jest Zaczytana Majka
2. Konkurs zostanie rozstrzygnięty poprzez podanie prawidłowych odpowiedzi w komentatzu pod tym postem! Z pośród nich autorka wylosuje zwycięzców.
3. Konkurs trwa od 04.08.2017 - 18.08.2017 r. Wyniki zostaną podane do tygodnia.
4. Zwycięzcy konkursu mają dwa dni, żeby wysłać dane adresowe potrzebne do wysyłki.
5. Aby wziąć udział należy:
  • polubić stronę Facebook'ową bloga >tutaj<
Jak powinno wyglądać zgłoszenie?
  • Podać prawidłowe odpowiedzi z rozsypanki
  • Przy rozszyfrowanym tytule, który Was interesuje proszę dopisać "chcę"(jednocześnie możecie wziąć udział w 3 losowaniach, jeśli wybiecie każdą z książek jako ewentualną nagrodę :))
6. Zgłaszać się mogą tylko osoby posiadające adres korespondencyjny na terenie Polski!
7. Jeśli do konkursu zgłosi się mniej niż 20 osób, to zostanie on anulowany.
8. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późn. zm.).
9. Zastrzegam sobie prawo do zmian w niniejszym regulaminie w każdym momencie.
10. Biorąc udział w konkursie wyrażasz zgodę na regulamin i powyższe podpunnkty.

ZADANIE KONKURSOWE:

Aby wziąć udział w zabawie należy z trzech rozsypanek ułożyć zaszyfrowany tytuł książki. Oczywiście każda z rosypanek zawiera tyle literek ile jest potrzebne, aby ułożyć tajemniczy tytuł.

1)
ANOGM UOIKNM ÓMW EIN

2)
ADOGKŻE IAND

3)
YTSELS RRAYH AŻADK NIEM ĄSCZAKT 



Mam nadzieję, że wszystko jasne! W razie pytań piszcie :-) POWODZENIA!

18 komentarzy

  1. Mango, nie mów nikomu - chcę
    Każdego dnia
    Harry Styles - każda cząstka mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. MANGO NIE MÓW NIKOMU
    2. KAŻDEGO DNIA- chcę
    3. HARRY STYLES. KAŻDA CZĄSTKA MNIE

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Mango, nie mów nikomu - "chcę"
    2. Każdego dnia - "chcę"
    3, Harry Styles. Każda cząstka mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. "Mango, nie mów nikomu" - chcę
    2. "Każdego dnia"
    3. "Harry Styles. Każda cząstka mnie"

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. 1) "Mango nie mów nikomu" chcę
    2) "Każdego dnia" chcę
    3) "Harry Styles każda cząstka mnie" chcę

    Na facebooku lubię jako Sylwia Jamrozik

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. "Mango, nie mów nikomu" chcę
    2. "Każdego dnia" chcę
    3. "Harry Styles. Każda cząstka mnie"

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię fp jako Justyna Tajne
    Odpowiedzi:
    1) Mango, nie mów nikomu
    2) Każdego dnia - chcę ;)
    3) Harry Styles. Każda cząstka mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię na Fb jako: Malinowy Skarbiec
    1) Mango, nie mów nikomu (chcę)
    2) Każdego dnia (chcę)
    3) Harry Styles. Każda cząstka mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Harry Styles. Każda cząstka mnie
    Louisa Jepson
    Mango, nie mów nikomu
    Wendy Mass CHCĘ
    Każdego dnia
    David Levithan CHCĘ

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się!
    Lubię jako: Gosia Stępień
    1) Mango, nie mów nikomu - chcę :)
    2) Każdego dnia - chcę :)
    3) Harry Styles. Każda cząstka mnie - chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tytułu :
    1. Mango " Nie mów nikomu"-chcę
    2. Każdego Dnia- chcę
    3. Harry Styles " Każda cząstka Mnie"-chcę

    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi:

    1) "MANGO, NIE MÓW NIKOMU" chcę
    2) "KAŻDEGO DNIA" chcę
    3) "HARRY STYLES. KAŻDA CZĄSTKA MNIE" chcę

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się do konkursu
    Odpowiedzi z rozsypanki:
    1) "Mango, nie mów nikomu" (mam)
    2) "Każdego dnia" chcę
    3) "Harry Styles. Każda cząstka mnie" chcę

    OdpowiedzUsuń
  15. Mango, nie mów nikomu
    Każdego dnia - chcę
    Harry Styles - Każda cząstka mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Hejo ^^
    "Mango, nie mów nikomu" CHCĘ
    "Każdego dnia" CHCĘ
    "Harry Styles. Każda cząstka mnie"

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej wysyłam odpowiedzi jeszcze raz bo nie wiem czy za pierwszym razem się udało :)
    1 Mango, nie mów nikomu - chcę
    2 Każdego dnia - chcę
    3 Harry Styles każda cząstka mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej :) Oto odpowiedzi:
    1 Mango, nie mów nikomu - chcę
    2 Każdego dnia - chcę
    3 Harry Styles Każda cząstka mnie

    OdpowiedzUsuń