ZAPOWIEDŹ | Anna Bellon „Nie zapomnij mnie”

The Last Regret są na szczycie: wyprzedana trasa koncertowa, nominacje do Grammy, uwielbienie fanów, świetna zabawa z paczką najlepszych przyjaciół. Ale Ollie nie jest tak naprawdę szczęśliwy: ma apartament, którego nie może nazwać domem i dziewczynę, która nie jest jego wielką miłością. Bo Ollie nie zapomniał o Ninie, pierwszej i jedynej, którą naprawdę kochał. Którą chciał mieć w sercu na zawsze. I która zniknęła z jego życia. Aż do dziś…

Dlaczego Nina odeszła bez słowa? Czy kiedykolwiek kochała Olivera? I dlaczego skrywana przez nią tajemnica nieodwracalnie zmieni życie Olliego?

Poprzednia powieść Anny Bellon, "Uratuj mnie", trafiła na listy bestsellerów Empiku. A opowieści o losach przyjaciół, których połączyła miłość do muzyki były jednymi z najchętniej czytanych polskich utworów w Wattpadzie.
Autor: Anna Bellon
Tytuł: Nie zapomnij mnie
Seria: The Last Regret #2
Wydawnictwo: OMG Books
Premiera: 19 lipca 2017 r.

1 komentarz

  1. Przyznam szczerze, że nie ciągnie mnie do twórczości tej autorki. Jej pierwsza powieść spotkała się z różnymi opiniami - wydaje mi się, że przeważały te negatywne, więc podejrzewam,iż ja również nie byłabym zadowolona z jej treści.

    OdpowiedzUsuń