Podsumowanie miesiąca | czerwiec 2016 oraz co dalej z blogiem... KILKA WAŻNYCH INFORMACJI!

Cześć! Po długiej walce z sesją, wojna została zakończona. Zwycięzcą okazałam się ja i to z bardzo dobrym wynikiem. Teraz wracam do Was z nową siłą i co najważniejsze pomysłami. Pojawi się kilka nowości, ale i odświeżonych starych cyklów, które muszę przyznać się bez bicia i szczerze, zaniedbałam. Z całego serca bardzo Was przepraszam, ale już będzie lepiej. Mam teraz wakacje, więc blog Zaczytanej Majki na pewno rozkwitnie! :)

Dziś zapraszam Was na podsumowanie miesiąca oraz na zapowiedź tego co pojawi się na blogu w najbliższym czasie. Zacznijmy najpierw od tej pierwszej sprawy czyli od podsumowania. W czerwcu udało mi się zakończyć wyzwanie 52 książki w 2016. Oto pozycje, które się do tego przyczyniły:
  • Mia Sheridan, Stinger. Żądło namiętności, Wydawnictwo Septem; RECENZJA
  • Jessica Park, To skomplikowane. Julie, Wydawnictwo OMG BOOKS; RECENZJA
  • Naomi Moriyama, William Doyle, Japonki nie tyją i się nie starzeją, Wydawnictwo MUZA SA; RECENZJA
  • Lauren Oliver, Panika, Wydawnictwo Otwarte; RECENZJA 
  • Alyson Noel, Niezrównani, Wydawnictwo HarperCollins Polska; RECENZJA
  • Roman Dziewoński, Irena Kwiatkowska i znani sprawcy, Wydawnictwo Szelest; RECENZJA
 Za książki serdecznie dziękuję:





Co pojawi się na blogu i jaki Maja ma plan...
Otóż, na blogu oprócz RECENZJI pojawi się długo oczekiwany cykl SeriaLove Zaczytanej Majki. Jakie to będą seriale? Hmm... jeśli ktoś uważnie śledzi mnie na innych portalach społecznościowych, z pewnością wiecie co mniej więcej oglądam i komu swoje serce oddałam. Blog rozkwitnie w kolejnych rozdziałach opowiadania OUTCAST oraz kolejnych tagach książkowych. Niewykluczone, że od czasu do czasu pojawią się także filmiki. Ostatnio gram też w gry komputerowe. Uwierzcie mi to wciąga i hm... odpręża, więc może kiedyś sami sprawdzicie jak mi idzie? Dajcie znać, a przemyślę prośbę. Odświeżam także cykl KREATYWNEGO PIÓRA, tutaj pomaga mi przyjaciółka. No i na sam koniec, zostawiam projekt, który jest tajemnicą, ale obiecuję, każdy z Was będzie mógł dołożyć cegiełkę do mojego projektu.

P.S. Dzisiaj pojawi się kolejny rozdział, a jutro recenzja książki Colleen Hoover Ugly Love

Zapraszam do polubienia mnie na:
SNAPCHAT @liliannamscott

5 komentarzy

  1. O jejku, jejku, jejku!
    Będzie naprawdę ciekawie! Super, że jesteś tak kreatywna :D
    Gratuluję wyniku, zakończenia wyzwania i zwycięstwa z sesją! :D :D :D
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie, na nową recenzję,
    Isabelle West
    Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zakończenie wyzwania książkowego i świetnych wyników! :D Czekam na nowości na blogu i recenzję "Ugly love".
    Pozdrawiam,
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!! Ja z sesją wciąż walczę... :)
    Czeka nas ciekawy miesiąc u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "To skomplikowane. Julie"- chciałabym przeczytać :)
    Natomiast "Panikę" czytam właśnie teraz, jestem na początku i bardzo mi się podoba :)
    Gratuluję wyniku! I czekam na nowe cykle! :)


    Pozdrawiam,
    Klaudia z www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko, brawo! Ja jestem dopiero na półmetku 52 książek! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń