2016/04/19

W głowie się nie mieśći | BOOK TAG

Ostatnio moją uwagę przykuł ciekawy TAG, który został oparty na filmie animowanym. Swoją drogą jeszcze go nie widziałam i coś czuję, że będę musiała go nadrobić. Mianowicie chodzi mi o bajkę W głowie się nie mieści. Jeśli ją oglądaliście to możecie mi napisać czy warto, ale proszę o jedno - bez spojlerów! Teraz zapraszam na TAG. Nominuję każdego komu się on spodobał ;)

R a d o ś ć - książka, która sprawiła, że byłaś szczęśliwa
Szczęście odczuwam przy wielu książkach, nawet tych przy których wyję jak bóbr. Wielkie szczęście i kamień z serca spadł mi kiedy czytałam trzeci tom Cyklu Selekcji. To właśnie w nim Ami zdecydowała się i w końcu doszła do ważnych wniosków - miłość do Maxona. Naprawdę bardzo się bałam przez moment, że ona go odrzuci...

O d r a z a - książka, która pozostawiła po sobie wstręt i obrzydzenie
Zapomnieć chce o wielu książkach... wiem powiecie mi, że się czepiam, ale mój wstręt nie minął do czternastu perspektyw zafundowanych przez autorkę Musimy coś zmienić.  I mimo że nie czytała cudownego Christiana Greya, również dorzucam go do tej listy...

S t r a c h - książka, przy której się bałam
Czy jest jakaś książka, przy której się bałam? W sensie bałam, bo była straszna - to chyba nie, ale wiele razy trzęsłam się ze strachu o wybory bohaterów i miałam ochotę cisnąć książką w ścianę, kiedy kończyła się w najmniej oczekiwanym przeze mnie momencie!

S m u t e k - książka, przy której płakałam
Ostatnio ryczałam przy Art&Soul, wyłam i zaciągałam nosem przy Bez słów.

G n i e w - książka, po której byłaś wściekła
Wściekła to ja jestem na Cole'a z Podwieczności. No jak on mógł to zrobić, jak on mógł zrobić to mojej kochanej Nik. Gdybym go spotkała, to z pewnością stłukłabym go na kwaśne jabłko!

1 komentarz:

  1. Świetny tag. Bardzo oryginalny pomysł :)
    http://reading-mylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*