2016/04/01

Kwiatowy Book TAG

Wiosna już zagościła na salonach mimo że deszcz nas uraczył za oknem. Czas na Kwiatowy Book TAG. Za nominację dziękuję Mitchelii. Takiego TAG-u jeszcze nie widziałam, więc tym bardziej się cieszę, że dostałam do niego nominację. U mnie osoby, wytyczone będą na dole posta. Zapraszam do przeczytania moich odpowiedzi. Co do logo TAG-u, możecie sobie go pożyczyć, tylko warunek - dodajemy adres skąd wzięty został obrazek.

BRATEK - czyli książka, o której zawsze pamiętasz i masz nadzieję, że główny bohater o tobie pamięta
Aaronie, pamiętasz o mnie? ^_^
FREZJA - czyli książka, którą darzysz szacunkiem i uznaniem
CYKLAMEN - czyli książka, której szczerze nienawidzisz
HIACYNT - czyli książka, która sprawiła ci przykrość, przez głównego bohatera
ŻONKIL - czyli tak świetny fikcyjny świat, że aż wzbudza w tobie zazdrość
KONWALIA - czyli książka z delikatną i nieśmiałą bohaterką
CZERWONY TULIPAN - czyli książka, którą darzysz gorącą miłością
IRYS - czyli książka, którą czytałaś tak dawno, że już nie pamiętasz co o niej myślałeś
FIOŁEK - czyli książka, którą masz zamiar przeczytać po raz kolejny
CHRYZANTEMA - czyli osoby, które nominujesz do wykonania tego TAG-u
Chaos myśli
Tysiąc żyć czytelnika
Książka od kuchni
+ wszystkich, którzy mają ochotę zrobić ten TAG. Wiem, że jeszcze ktoś prosił o nominację, ale post mi się gdzieś zawieruszył i nie pamiętam. :)

5 komentarzy:

  1. ,,Musimy coś zmienić'' co prawdę była przesadzona, przesłodzona i ogólnie czasami dość nudnawa, ale żeby jej nienawidzić? Ja cenie ją za narracje, która momentami była nieco dziwnie prowadzona, ale ogólnie pomysł był ciekawy i oryginalny.
    Jeśli chodzi o ,,Maybe Someday'' to może niedługo też odświeżę sobie tą książkę, gdyż ją uwielbiam♥

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Maybe someday - kochana. <3 i Aaron , kochany z Julii <3

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie ;)
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie dziękuję za nominację! :)
    Ty także darzysz "Ember in the ashes" gorącą miłością? Bliźniaczko, gdzieś ty się podziewała? ;)
    Kiedyś chciałam przeczytać "Musimy coś zmienić", jednak wypadło mi z głowy i z tego co widzę, całe szczęście, że tak się stało. Dzisiejszym tagiem skutecznie wyrzuciłaś mi to z głowy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy i pomysłowy TAG :)
    Konwalia to mój faworyt :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dopiero zaczęłam "Ember in the Ashes", ale po kilku rozdziałach przerwałam. Jakoś mnie ta książka nie wciągnęła. Niedługo zabiorę się do niej po raz kolejny ;)

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*