2016/03/01

TBR | marzec 2016

W marcu nie planuję wielu książek, chociaż i tak nie mogę powiedzieć, że jest ich mało. Pragnę jednak zaznaczyć, że to są tylko pozycję, które zaplanowałam. Być może, że pojawią się też takie, których nie zaplanowałam. Wiadomym jest, że na pewno pojawią się recenzje książek, które doczytuję na marzec, bo w lutym się nie wyrobiłam z wielu rożnych przyczyn.


  • Natalia Góralczyk, Mimezis, beezar.pl - e-book;
  • Faye Kellerman, Pętla, Wydawnictwo HarperCollins Polska;
  • Marie-Morgane Le Moel, Cała prawda o Francuzkach, Wydawnictwo Kobiece;
  • Remigiusz Mróz, Parabellum. Prędkość ucieczki, Wydawnictwo Erica;
  • Amy Ewing, Biała róża, Wydawnictwo Jaguar;
  • Maria Dahvana Headley, Magonia, Wydawnictwo Galeria Książki;
  • T. R. Richmond, Prawda o dziewczynie, Wydawnictwo Otwarte;
  • Sofia Caspari, W krainie wodospadów, Wydawnictwo Otwarte;
Pochwalcie się swoimi planami czytelniczymi.

3 komentarze:

  1. Zazdroszczę "Magonii", ta książka jakoś niespodziewanie mnie zaciekawiła. :D Natomiast serdecznie polecam "W krainie kolibrów". :) Przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzję "Magonii" <3
    Mam nadzieję, że pojawi się jak najszybciej! Bo chce kupić sobie tę książki, ale najpierw poczekam na Twoją opinię ^^

    Pozdrawiam, kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ''Cała prawda o Francuzkach'' już kilka razy widziałam okładkę tej książki jak i tytuł przemknął mi koło uszu. Szczerze jestem ciekawa tej książki.

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*