2016/03/13

Pogaduchy u Aguchy TAG cz.2


 
Modna książka – powieść, którą wszyscy znają, bo jest na topie

Książka od kuchni – książka, która pokazuje jakąś dziedzinę życia od zaplecza
Ile jesteśmy w stanie znieść bólu fizycznego i psychicznego, aby wydostać się z sytuacji bez wyjścia? Joe Simpson przeżył wypadek, kiedy ze złamaną nogą wpadł do szczeliny. Ponadto wydostał się z niej i powrócił do obozu ostatkiem swoich sił. Wola życia, wytrwania i walki.
 

Krzywe Recenzje – książka kiepsko napisana, przy której się męczyłeś



Nowe horyzonty – książka, która zmieniła Twój światopogląd
Może nie tyle zmieniła, co wzmocniła to co zaczęłam w sobie zmieniać, kiedy byłam po wypadku. Po przeczytaniu obu tych książek, zrozumiałam co jest ważne. Wiara we własne możliwości, nadzieja, że nie wszystko stracone i walka do upadłego, ponieważ nikt nie może mówić mi, że mi się nie uda. Tylko ja jestem, tą która może to zrobić.
  
Po Książkach Mam Kaca – książka, po której miałeś kaca książkowego

Sebastian Czyta - książka, przez którą zarwałeś nockę

Blue Kuba Books - ulubiona książka z elementem koloru niebieskiego
 
Magia książek - książka z okładką, która oczarowała cię od pierwszego zobaczenia

Waniliowe Czytadła - książka, która pięknie "pachniała"
Jeśli chodzi o emocje, bez dwóch zdań, te książki nimi pachniały.
 
 
Viktolandia - ulubiona powieść z dzieciństwa
 

Books Culture - ulubiony klasyk literatury

Moje spojrzenie na kulturę - ulubiona ekranizacja książki
 

As Kier - szczęśliwy traf, książka, która nie zapowiadała się dobrze, a okazała się być przyjemną lekturą

Subiektywne recenzje - książka, o której masz odmienne zdanie niż inni

MajkaBloguje - ulubiony blog książkowy
 
Zakątek Czytelnika - najlepsze miejsce do czytania
Najbardziej lubię czytać na dywanie w moim pokoju. Jest mięciutki i wygodny.
 
Książkowy świat - pokaż swoją biblioteczkę
Powstanie post poświęcony mojej biblioteczce, wiec zobaczycie ją z bliska i w ładniejszym kadrze. Post jest już w przygotowaniu :)
 
 

7 komentarzy:

  1. Oooo :D
    Pojawił się i Harry Potter. No, ale jego chyba nie mogło zabraknąć :D
    Za niektórymi pozycjami niezbyt przepadam, a niektóre wręcz ubóstwiam. Do pierwszej grupy zaliczy się niestety "Zostań, jeśli kochasz". W drugiej będzie "Dotyk Julii" ♥♥♥
    Pozdrawiam,
    Isabelle West
    Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Harry Potter, boski, a Julka też jest wspaniała! :)

      Usuń
  2. Świetny tag. I jeszcze zdjęcia tych okładek... nie ma chyba nic lepszego dla mola książkowego! "Hopeless" to jedna z moich ulubionych książek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka cudowna, wiele w niej emocji! :)

      Usuń
  3. Ale śliczna biblioteczka! Taka sympatyczna, indywidualna. Ja sama muszę sobie miejsce na podobną znaleźć, bo na razie upycham książki po szafkach. :D Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nasz Pogaduchowy TAG jeszcze przede mną, ale jestem przerażony długością :P
    Pozdrawiam bardzo serdecznie!
    czytamboczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam Julię i jej okładki. Zgadzam się także co do "Tajemnego Kręgu". Zaczęłam czytać ze względu na serial, ale ledwo przebrnęłam przez te dwa tomy. Natomiast mam zupełnie inne zdanie do "Hopeless". Nie czuję tej mody na nią. Mnie nie zdołała bardzo zachwycić. A tak poza tym zazdroszczę tego uporządkowanego kącika na książki. U mnie jedna leży tu, druga tam, a biblioteczka znajduje się w innej części mieszkania, choć i tam powoli brakuje miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*