2016/03/09

Pogaduchy u Aguchy TAG cz.1

Dziś pierwsza część TAG-u, który został stworzony przez autorów blogów, których możecie odwiedzić klikając w pogrubione nazwy pytań. TAG podzieliłam na dwie części, ponieważ na raz wydaje mi się, że za dużo odpowiedzi by się na siebie nałożyło. Nominacje są otwarte! Jeśli komuś się spodobało to zachęcam do wzięcia udziału.

Leon Zabiegowiec – powieść z wyrazistym/ekscentrycznym bohaterem, który zapadł ci w pamięć
Wyrazisty bohater. np. Komendantka. Bezduszna, bezwzględna, ale zarazem bardzo tajemnicza bohaterka, która może jeszcze każdego zaskoczyć. Zapadła mi w pamięć i nie mogę się doczekać, kiedy pojawi się drugi tom tej nietuzinkowej opowieści.
Kociara – powieść z bohaterem, który chadza własnymi ścieżkami, nie słucha innych
Hm... nie słucha innych, chodzi własnymi ścieżkami... Taką osobą jest Cole, który liczył się tylko ze sobą i ze swoimi korzyściami. Słuchał i nie słuchał. Chadzał własnymi ścieżkami. Oszukał.

Matka Puchatka - książka, w której matka odgrywa ważną rolę

Wśród Pocztówek – książka z motywem podróży
Tak bardzo chcę ją przeczytać!

Zaczytany glonek – książka z motywem przyrodniczym, ulubiony element przyrody w literatury

Recenzje przy kawie – książka z motywem jedzenia
Chyba takiej nie czytałam.


Książkowy wolontariat – książka z motywem niesienia pomocy innym


Bukowe opowieści – książka z motywem książki


Recenzje Wojtka – książka z wątkiem muzycznym

Świat fantasy – książka z wątkiem fantastycznym

97books – książka z liczbą w tytule

 
Tanayah czyta – książka, gdzie akcja dzieje się w bibliotece
Nie znam takiej książki.

Isabel Czyta – książka słodka jak cukierki

Kitty Candy – powieść ze zwierzakiem
Z Pandorami też się liczy?
 

Książkowy świat Niki – książka, której akcja rozgrywa się w innym świecie

Imperium Książkomaniaczki – książka z monarchią

Książko, miłości moja – powieść, którą kochasz
Każdą pod jakimś względem jeśli naprawdę mi się podoba.

Blask książek – powieść, która rozjaśni każdy smutny dzień

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy tag :) Może kiedyś go zrobię .. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo tak! Passenger. Jak tylko pojawi się zapowiedź polskiej premiery to chyba wyskoczę z papci :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedługo również u mnie pojawi się tag :) Wiele z książek, które wymieniłaś, czytałam, inne mam w planach :) Nie sądziłam, że książek z liczbą w tytule jest tak wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z powyższych książek mam zamiar przeczytać "Zostań jeśli kochasz", a swoją okładką zachęciła mnie też "Jedyna" oraz "Ogień i woda" :)
    Pozdrawiam!
    zapomniane-regaly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka, w której jest jakieś zwierze - pierwsza, która mi się kojarzy z tą kategorią jest "Zaczekaj na mnie" J. Lynn i żółw Cama :D Tak nietypowo, może dlatego zapadło w pamięć ;P
    "Passenger" - również wyczekuję tej powieści :)
    Pozdrawiam serdecznie.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*