2016/03/19


Cześć! 
Postanowiłam z okazji wiosny zorganizować dla Was konkurs. Myślę, że nagroda Wam się spodoba, zwłaszcza, że książka swoją premierę miała w lutym 2016 roku. Mimo że 21 jest za tydzień, stwierdziłam, że skoro puka do naszych okien i drzwi już wcześniej. To mogę zorganizować i takie wydarzenie.

REGULAMIN
1. Organizatorem konkursu jest MajkaBloguje.blogspot.com. Właścicielka bloga nie czerpie z konkursu żadnych korzyści.
2. Konkurs zostanie rozstrzygnięty poprzez losowanie. Wygrywa jedna osoba!
3. Zwycięzca zostanie podany na stronie facebookowej bloga.
4. Konkurs trwa od 19.03.2016 - 10.04.2016 r. Wyniki zostaną podane kilka dni po zakończeniu się konkursu.
5. Zwycięzca konkursu ma dwa dni, żeby wysłać dane adresowe potrzebne do wysyłki.
6. Aby wziąć udział należy:
  • podać swój adres e-mail (do kontaktu)
  • być publicznym obserwatorem bloga MajkaBloguje.blogspot.com
  • polubić stronę Facebook'ową bloga >tutaj<
Jak powinno wyglądać zgłoszenie?
  • Zgłaszam się/Ja chcę/Wybierz mnie!, etc.
  • Obserwuję bloga pod nickiem: ...
  • Obserwuję na fp jako: ...
  • Mój adres e-mail: ...
6. Zgłaszać się mogą tylko osoby posiadające adres korespondencyjny na terenie Polski!
7. Jeśli do konkursu zgłosi się mniej niż 20 osób, to zostanie on anulowany.
8. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późn. zm.).
9. Zastrzegam sobie prawo do zmian w niniejszym regulaminie w każdym momencie.
10. Biorąc udział w konkursie wyrażasz zgodę na regulamin i powyższe podpunkty.

Będzie mi miło gdy udostępnicie link!

Powodzenia! ;-)

41 komentarzy:

  1. Wybierz mnie! Muszę ją mieć!
    Obserwuję bloga pod nickiem: Mystic
    Obserwuję na fp jako: Paulina Wiśniewska
    Mój adres e-mail: recenzje.mystic@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, może uratujesz osobę całkowicie zakochaną w treści "Czerwonej Królowej"? ;) Oczywiście, że się zgłaszam!
    Obserwuję bloga pod nickiem: Tysiąc Żyć Czytelnika
    Obserwuję fb jako: Tysiąc Żyć Czytelnika
    Mój adres e-mail: neroborgia@gmail.com
    Pozdrawiam cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. \Wybierz mnie!
    Obserwuję bloga pod nickiem: J.M.K. Janas
    Obserwuję na fp jako: Kasia Krawczyk
    Mój adres e-mail: j.m.k.janas@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się, że chcę i wybierz mnie! :)
    Obserwuję bloga pod nickiem: Beata Kandzia
    Obserwuję na fp jako: Beata Kandzia
    Mój adres e-mail: beatakandzia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję bloga pod nickiem: Dziewczyna z książkami
    Obserwuję fb jako: Dziewczyna z książkami
    Mój adres e-mail: zagoramiksiazek@gmail.com
    Pozdrawiam oraz życzę miłego, zaczytanego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga pod nickiem: Katherine Parker
    Obserwuję na fp jako: About Katherine
    Mój adres e-mail: kasia9502@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się
    Obserwuję bloga pod nickiem: Gwen F.
    Obserwuję na fp jako: Julia Gierczak
    Mój adres e-mail:julcia2001.2001@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę, wybierz mnie :)
    Obserwuję bloga jako: Karolina Klekowska
    Obserwuję na FB jako: Karolina Klekwska
    E-mail: gepard1234@op.pl
    Ściskam i pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybierz mnie!
    Obserwuję bloga pod nickiem: Małgorzata Jabłońska
    Obserwuję na fp jako: Małgorzata Jabłońska
    Mój adres e-mail: gosiak91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Umrę jak nie dostanę i nie przeczytam :)
    E-mail: sylwka.sk91@wp.pl
    Obserwuję jako: Sylwka S.
    Lubię fb jako: Sylwia Kostecka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako: Izabela Lemke
    Obserwuję na fp jako: Dość poważnie
    Mój adres e-mail: izabela.lemke@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybierz mnie!
    Obserwuję bloga pod nickiem: Monika Wasiluk
    Obserwuję na fp jako: Monika Wasiluk
    Mój adres e-mail: moniatoja76@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybierz mnie! Muszę ją mieć!
    Obserwuję jako: Patrycja Sudoł
    Lubię jako: Lucyna Sudoł
    E-mail: powerless251298@w.pl
    Baner: https://plus.google.com/116464160670968465442/posts/Lxiz1RjkGss

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybierz mnie!
    Obserwuję bloga pod nickiem: AniaSKF
    Obserwuję na fp jako: Anna Mirocha
    Mój adres e-mail: 11lip85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję bloga pod nickiem: insane sanity
    Obserwuję na fp jako: Justyna Tajne
    Mój adres e-mail: insane.sanity.pl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

  17. Zgłaszam się
    Obserwuję bloga pod nickiem: Marta Marple
    Obserwuję na fp jako: Marta Karcz*****
    Mój adres e-mail: marpleous@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. [wkrada się powoli]
    No heeeej! Wpadłam nominować Cię do TAGu kwiatowego ;)
    http://ksiazki-mitchelii.blogspot.com/2016/03/kwiatowy-booktag.html

    I życzę powodzenia wszystkich uczestnikom konkursu! ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. No nie mogę - z głupia frant wpadłam bo jestes moją imienniczka a tu konkurs:)
    Zgłaszam się
    Obserwuję bloga pod nickiem: Maja Folek
    Obserwuję na fp jako: Maja EWa czyli https://www.facebook.com/majajaga
    Email: majajaga@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja chcę!!!
    Obserwuję bloga pod nickiem: Monika Łaznowska
    Obserwuję na fp jako: Monika Łaznowska
    Mój adres e-mail: monika_laznowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się :)
    Obserwuję bloga pod nickiem: BoRoWiK
    Obserwuję na fp jako: Paulina Rydz
    Mój adres e-mail: 19paula92r@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja! I ja! I ja! Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga pod nickiem: Dakota
    Obserwuję na fp jako: 97books
    Mój adres e-mail: aleksandra.bartczak1mi@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga pod nickiem: Kaja
    Obserwuję na fp jako: Karolina Jaskros
    Mój adres e-mail: caroline.jaskros@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako Jessica
    Lubię na fb jako Jessica Rosenbaum
    Email: jessica2412@onet.pl
    wiem,że nie trzeba,ale udostępniłam jeszcze baner : https://plus.google.com/u/0/117333485936471498662/posts/Tm8d7X257Hf
    pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Musisz wybrać mnie! :D
    Obserwuję bloga pod nickiem: Nadia
    Obserwuję na fp jako: Malinowy Skarbiec
    Mój adres e-mail: jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się
    Obserwuję bloga pod nickiem: Klaudia M
    Obserwuję na fp jako: Klaudia Klaudia
    Mój adres e-mail: Klaudia.m@x.wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Biorę udział
    Obserwuję bloga pod nickiem: sylwia s
    Obserwuję na fp jako:sylwia sobierajewicz
    Mój adres e-mail: kosmetykoweszalenstwo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam się!
    obserwuję bloga pod nickiem: Klaudia Black
    obserwuję fp jako: Klaudia Ossowska
    E mail: klaudiaossa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja chcę!
    Obserwuję bloga pod nickiem: I lovebooks
    Obserwuję na fp jako: Barbara Bogdanienko
    Mój adres e-mail: barbara.bogdanienko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga pod nickiem: Polish Belieber
    Obserwuję na fp jako: Anita Lal
    Mój adres e-mail: anitka.lal@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się
    Obserwuję jako: Zosia Samosia :)
    Fb lubię jako: Zofia Koz.
    E-mail: zosiasamosia.k@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się!,Wybierz mnie!
    Obserwuję bloga pod nickiem: Kinga Myśliwiec
    Obserwuję na fp jako: Kinga Myśliwiec
    Mój adres e-mail: kingula6@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Wybierz mnie!
    Obserwuję bloga pod nickiem: Kinia Ragazza
    Obserwuję na fp jako: Ragazza Mi
    Mój adres e-mail: ragazzablog99@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się :)
    Obserwuję bloga pod nickiem: aga h
    Obserwuję na fp jako: Agnieszka Herda
    Mój adres e-mail: aagusiaa23@o2.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się
    Obserwuję bloga pod nickiem: dorota wysocka
    Obserwuję na fp jako: Dorota Wysocka
    Mój adres e-mail: dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się :)
    Obserwuję bloga pod nickiem: Melisa Anonim
    Obserwuję na fp jako: Małgorzata Bula
    Mój adres e-mail: melisa2004@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Wybierz mnie! :D
    Obserwuję bloga pod nickiem: Mylene 17
    Obserwuję na fp jako: Dorota Bula
    Mój adres e-mail: mylene17@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Chcę! wybierz mnie wybierz mnie!:D:D
    Obserwuję bloga jako Patrycja Fornal
    Obserwuję na fb jako Patrycja Fornal
    Moj adres e mail : patyszkaaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Z ogromną chęcią wyrażam chęć swojego udziału :D
    Obserwuję bloga jako Vivianna Black
    Obserwuję fb jako Ania Ruks
    Mój adres e-mail: blackvivianna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się 😃obserwuję jako Marta daft
    Lubię na fb jako Marta daft
    E-mail martadaft@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Are you looking for free Twitter Re-tweets?
    Did you know that you can get these AUTOMATICALLY AND TOTALLY FREE by using Like 4 Like?

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*