2016/02/15

Zapowiedź książki W krainie wodospadów

Wydawnictwo Otwarte w lutym ma dla nas wspaniałe nowości, które tylko cieszą moje oczy mimo że nie miałam okazji przeczytać tej serii, to nie ukrywam, że niedługo się za nią zabiorę. Tylko muszę  uporać się z książkami, które czekają na swoją kolej. O czym jest książka i dlaczego jest taka wyjątkowa? Wszystko znajdziecie poniżej w notce, którą dla Was przygotowałam.

Autor: Sofia Caspari
Tytuł: W krainie wodospadów
Cykl: Saga Argentyńska #3
Wydawnictwo: Otwarte
Strony: 496
Data premiery: 17 luty 2016
Opis: Nigdy nie zapominaj, by podążać za głosem serca. Clarissa w tragicznych okolicznościach traci męża. Zmuszona do ucieczki z rodzinnego domu trafia do ogarniętego dżumą Buenos Aires. Tam poznaje młodego lekarza, Roberta, do którego zaczyna czuć coś więcej. Czy Clarissa może pozwolić sobie na rozkwit nowego uczucia i czy uchroni się przed zemstą rodu swojego męża?
Na tle argentyńskich pejzaży rozgrywa się wielowątkowa historia pełna ogromnych emocji i licznych zwrotów akcji. W krainie wodospadów to ostatni tom żywiołowo opowiedzianej trylogii z zapierającą dech dziewiętnastowieczną Argentyną w tle. Sofia Caspari opowiada o pokoleniu kobiet, które nie bały się walczyć o swój los.

Dla kogo to książka?
  • Dla kobiet szukających doskonałej lektury na zimowe wieczory. „W krainie wodospadów” to książka napisana z rozmachem, trzymająca w napięciu, z wielowątkową akcją, która co rusz zaskakuje. A to wszystko na tle zapierającej dech argentyńskiej panoramy. 
  • Dla fanek podróży. Argentyna – w książce jest mnóstwo informacji o historii, kulturze, społeczeństwie Argentyny. Lektura obowiązkowa dla miłośniczek iberoamerykańskiego świata!
  • Dla osób, które nieustannie poszukują czegoś w swoim życiu. Dla emigrantek szukających  swojej ziemi obiecanej. Książka osnuta jest wokół motywu europejskiej emigracji do Argentyny.
Książkę możecie zamówić na stronie Empik.com bądź bezpośrednio klikając w zapowiedź na mojej głównej stronie:


Opisy: źródła otrzymane od Wydawnictwa Otwartego
Zdjęcie okładki: google.com


5 komentarzy:

  1. Czekam z niecierpliwością, bo dwa tomy za mną - każdy miło wspominam. <3
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze powiedziawszy to interesuje mnie za bardzo ta książka. Wydaje mi się, że będzie w niej za mało akcji jak na moje gusta. Nie mniej czekam z niecierpliowścią na recenzję, bo, mam nadzieję, że ta niedługo się u ciebie pojawi :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak w niedługim czasie pojawią się recenzję całego cyklu sagi argentyńskiej, więc zapraszam częściej i na inne recenzje :)

      Usuń
  3. Przepiękna okładka, ale tematycznie trochę nie moja bajka, chociaż kto wie, jak dobrze napisana, to i mnie się może spodobać :) Pozdrawiam
    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie dzisiaj dowiedziałam się o tej sadze i chętnie ją przeczytam. Fabuła brzmi bardzo zachęcająco, a ja lubię wielowątkowość :)
    Zastanawia mnie tylko nazwa: saga rodzinna...?

    Pozdrawiam,
    Przerwa na książkę
    Snapchat: przerwa_ksiazke

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*