Pięć pytań do... Victorii Scott

W Polsce 17 lutego 2016 roku odbędzie się premiera drugiego tomu książki amerykańskiej autorki Victorii Scott. „Kamień i sól” to niesamowita książka, która przeniesie nas w jeszcze ciekawszy i bardziej niebezpieczny świat niż pierwsza część cyklu Ognia i wody. Seria jest fenomenalna i jej fani z pewnością nie mogą doczekać się premiery. Ponadto w 2015 roku książka „Ogień i woda” została nominowana do YALSA Teens’ Top 10 book for 2015. W Polsce z kolei w plebiscycie na lubimyczytac.pl

Miałam ogromną przyjemność przeprowadzić krótką rozmowę z autorką i cieszę się, że poświęciła mi swój cenny czas. Zapraszam na pięć krótkich pytań z Victorią Scott! :)

MajkaBloguje: Mam nadzieję, że moje pierwsze pytanie nie wyda Ci się oklepane, ale jestem ciekawa co Cię skłoniło do napisania takiej opowieści jak „Ogień i woda”?
Victoria Sott: Moja miłość do czytania prac innych, absolutnie!

MB: Rozumiem co masz na myśli. W Polce 17 lutego 2016 odbędzie się premiera „Kamienia i soli”, jak myślisz co będzie największym zaskoczeniem dla czytelników?
VS: Myślę, że to będzie scena z Pandorami pod koniec części wyścigu oceanicznego.

MB: Czego mogą się spodziewać czytelnicy w trzecim tomie serii Ognia i wody?
VS: Och, nie jestem jeszcze pewna. Nadal czekam, aby usłyszeć od wydawcy czy będą chcieli kupić moją trzecią książkę. Skrzyżujcie palce!

MB: Co jest dla Ciebie najważniejsze będąc pisarzem?
VS: By pisać, nawet kiedy zaufanie słabnie.

MB: I ostatnie pytanie: Jaka jest naprawdę Victoria Scott?
VS: Ona jest niepewnym twórczo pisarzem. Podobnie jak wielu innych pisarzy, który kocha wystrój wnętrz, oglądając filmy i spędzając czas z rodziną.

MB: Bardzo się cieszę, że mogłam z tobą choć chwilę porozmawiać. Dziękuję za rozmowę.
VS: Ja też dziękuję.

Mimo że rozmowa jest krótka i ktoś może mi powiedzieć, że to prawie nic itd. To jednak uważam to za mój mały sukces, bo na wiadomość od samej autorki trochę czekałam. Uważam, że skoro to mi się udało to inne fajne rzeczy i sprawy, które sobie ustalam na swojej drodze spełnię w tym roku. Cieszę się, że tym krótkim wywiadem mogłam rozpocząć dla Was tę serię. Mam zaplanowany kolejny wywiad, nieco dłuższy. Pracuję nad pytaniami. Wszystkich ciekawskich książek Victorii Scott odsyłam do moich recenzji pierwszego oraz drugiego tomu.
 

3 komentarzy

  1. Nieprawda, że nic! Przeciwnie! Naprawdę wielka satysfakcja! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi być 3 część, najgorsze co mogliby zrobić to nie kupić 3 części tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najgorsze co mogliby zrobic to nie wziac 3 tomu.
      ze zniecierpliwieniem czekam na 3 tom :3

      Usuń