2016/02/14

Książkowe historie miłosne

Jest wiele przepięknych historii o miłości, które zamknięte są w książkach. Z racji tego, że dzisiaj jest 14 luty postanowiłam, że przygotuję post, w którym napiszę kilka takich książek. Nie wiem ile ich będzie, pięć, sześć, a może tylko dwie? Na blogu chcę właśnie w ten sposób zaakcentować ten dzień. Mam nadzieję, że pomysł się spodoba. Pod wieczór pojawi się najprawdopodobniej Nieidealna.

1. Rainbow Rowell  „Linia serc” RECENZJA
2. K. A. Tucker „Jedno małe kłamstwo” RECENZJA
3. K. A. Tucker „Dziesięć płytkich oddechów” RECENZJA
4. Brittainy C. Cherry „Kochając pana Danielsa” RECENZJA
5. Colleen Hoover „Maybe Someday” RECENZJA
6. Richard P. Evans  „Obiecaj mi” RECENZJA
7. Francine Rivers „Potęga miłości” RECENZJA


A jakie są wasze ulubione miłosne historie?

7 komentarzy:

  1. Żadnej z tych książek nie czytałam :O... Moje ulubione historie miłosne to książki Sparksa głównie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam „Maybe Someday”! Jest przepiękną książką o miłości, a także muzyce ♥ Prócz wspomnianej pozycji nie czytałam nic z Twojej listy, ale może kiedyś uda mi się to nadrobić. Pozdrawiam!

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam "Maybe Someday" i "Kochając pana Danielsa" obie te książki bardzo mi się podobały. Mam w planach "Linię serc".

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. "Maybe someday" stoi na półce i czeka na swoją kolej :)
    Za to zastanawiam się nad lekturą "Kochając pana Danielsa" :P

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nową recenzję,
    Przerwa na książkę
    Snapchat: przerwa_ksiazke

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja ulubiona historia miłosna to książka ,,Love, Rosie" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze wreszcie przeczytać "Linię serc", bo ostatnio bardzo o niej głośno na blogach :) Pozdrawiam
    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*