2016/02/28

Cześć! Dawno nie miałam u siebie na blogu żadnego TAG-u. I wiem, że wczoraj miał się on pojawić, ale jednak moje lenistwo po całym ciężkim tygodniu wzięło górę. Nominacje są otwarte i każdy kto chce może zrobić TAG u siebie. Jedyna prośba to taka, że proszę o podanie mojego bloga, że to na nim znaleźliście taki TAG.

Broken heart - książka która złamała ci serce
Zawsze kiedy myślę o tej książce czuję ukucie w sercu. Będę to powtarzać do znudzenia. Mavenie, dlaczego mi to zrobiłeś. Dlaczego?



Loudly Crying Face - książka, której zakończenie mnie wzruszyło
Zakończenie w wielu książkach mnie wzrusza. Najbardziej chyba przy tych, które odzwierciedlają ludzkie tragedie i niekiedy złe koleje losu np.


Face with Tears of Joy - książka, przy której płakałam ze śmiechu
Ostatnio śmiałam się przy obu częściach Podwieczności, bo uwielbiam Nikki i to jak czasem potrafi dopiec Cole'owi oraz przy W ramionach gwiazd.


Face Screaming in Fear - książka, która mnie zszokowała
Wielkim szokiem była dla mnie książka Szklany miecz, a jej końcówka. O ludzie, dlaczego?


Smiling Face with Horns - ulubiony czarny charakter
Maven z Czerwonej królowej.

Recreational Vehicle - książka, której bohaterowie dużo podróżowali
Podróżujący bohaterowie? Na tę chwilę jedną książką, która przyszła mi na myśl to ta:


Full Moon Symbol - książka, w której występują wilkołaki
Saga Zmierzch.

Open Book - książka, której nie możesz dokończyć



Christmas Tree - idealna książka na Święta


Wedding - książka z pięknym ślubem
A uściślając chodzi mi o epilog po Jedynej, który jest zamieszczony, w której z nowelek. Przecudności!






6 komentarzy:

  1. Mimo że jestem #TeamCal to Maven i tak jest najlepszym czarnym charakterem z jakim się spotkałam do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutro, najpóźniej pojutrze zaczynam "Szklany miecz" i już nie mogę się doczekać, co takiego zaskakującego autorka dla mnie przygotowała :)
    Pozdrawiam
    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, i "Czerwona królowa" i "Szklany miecz" łamią serce ;(
    Kończę już drugi tom i nie mogę wyjść z szoku. Rany, co tam się dzieje! Dlaczego mój kochany Maven nie przejrzy na oczy?? Ja jestem pewna, że się nawróci! Nie może umrzeć w trzeciej części! Nie może! Nie pozwalam! To byłby cios w serce dla mnie i dla Ciebie chyba też :P
    Oby autorka to jakoś ładnie rozwiązała... i chcę już trzeci tom! Bo końcówka drugiego jest okropna!

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnej książki nie czytałam z tego tagu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, epilog Jedynej faktycznie chwyta za serce. Był cudowny!
    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł na tag. Widać, że lubisz książki młodzieżowe :D

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*