2016/01/08

Rozdania urodzinowe!

Cześć Kochani!

Zgodnie z moimi zapowiedziami czas na konkurs urodzinowy, w którym mam dla Was dwie książki. Pierwszym konkursem jest ten blogowy, w którym możecie zgarnąć książkę Lauren Miller "Aplikacja". Drugi konkurs pojawi się na moim Instagramie. Także bądźcie czujni i obserwujcie! ---> Mój Instagram <---

REGULAMIN
1. Organizatorem konkursu jest MajkaBloguje.blogspot.com. Właścicielka bloga nie czerpie z konkursu żadnych korzyści.
2. Konkurs zostanie rozstrzygnięty poprzez losowanie. Wygrywa jedna osoba!
3. Konkurs trwa od 08.01.2016 - 31.01.2016 r. Wyniki zostaną podane kilka dni po zakończeniu się konkursu.
4. Zwycięzca konkursu ma dwa dni, żeby wysłać dane adresowe potrzebne do wysyłki.
5. Aby wziąć udział należy:
  • podać swój adres e-mail (do kontaktu)
  • być publicznym obserwatorem bloga MajkaBloguje.blogspot.com
  • polubić stronę Facebook'ową bloga >tutaj<
Jak powinno wyglądać zgłoszenie?
  • Zgłaszam się/Ja chcę/Wybierz mnie!, etc.
  • Obserwuję bloga pod nickiem: ...
  • Obserwuję na fp jako: ...
  • Mój adres e-mail: ...
6. Zgłaszać się mogą tylko osoby posiadające adres korespondencyjny na terenie Polski!
7. Jeśli do konkursu zgłosi się mniej niż 20 osób, to zostanie on anulowany.
8. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późn. zm.).
9. Zastrzegam sobie prawo do zmian w niniejszym regulaminie w każdym momencie.
10. Biorąc udział w konkursie wyrażasz zgodę na regulamin i powyższe podpunkty.

Będzie mi miło gdy udostępnicie link!

Powodzenia! ;-)

41 komentarzy:

  1. Zgłaszam się
    Obserwuję bloga jako: Iza Czyta
    na fb jako: Izabela Łapacz
    mój adres e-mail: iza380@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybierz mnie!
    Obserwuję bloga jako: Ola Pawlak
    Obserwuję na fb jako: Ola Pawlak
    E-mail: yumi18@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny blog, na którym udało mi się być 150 obserwatorem :D Fatum jakieś :D
    Zgłaszam się do konkursu!
    Obserwuję bloga jako: Joanna Maziarka
    Obserwuję na fb jako: Joanna Maziarka
    E-mail: mziarka@gmal.com :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się oczywiście :)
    Obserwuję bloga jako Blue Kuba.
    Obserwuję na fb jako Kuba Szulczewski
    E-mail: kuba.szulczewski@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się! :D
    Obserwuję bloga pod nickiem: Katherine Parker
    Obserwuję na fp jako: About Katherine
    Mój adres e-mail: kasia9502@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam sięęę!
    Obserwuję jako Zuzia <3
    Lubię jako Zuzanna Maszniew
    e-mail: zuzia.maszniew@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z ogromną dumą i przyjemnością zgłaszam się do konkursu!
    Obserwuję jako: Vivianna Black
    Lubię jako: Ania Ruks
    Mój adres e-mail: blackvivianna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Renifer na miejscu, a więc się zgłaszam! :)
    Obserwuję bloga pod nickiem: Dakota
    Obserwuję na fp jako: 97books
    Mój adres e-mail: aleksandra.bartczak1mi@poczta.fm

    Cudowna nagroda ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie wybierz, mnie!
    Obserwuję bloga jako: Yelle
    Lubię na FB jako: Latające książki
    Adres e-mail: yelle.books@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się ! :D
    obserwuję bloga jako: Jessica
    lubię na fb jako : Jessica Rosenbaum
    email: jessica2412@onet.pl
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga pod nickiem: Patrycja Sudoł
    Obserwuję na fp jako: Lucyna Sudoł
    Mój adres e-mail: powerless251298@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Biorę udział!
    Obserwuję bloga jako Minni
    Obserwuję na fb jako Minni Minni
    Mój adres e-mail: minnianga@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam sie!
    Obserwuję bloga pod nickiem: Magda Magda
    Obserwuję na fp jako: Zakręcona włosami
    Mój adres e-mail: natalie1997@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :D
    Obserwuję bloga jako: Lenka ^^
    Obserwuję na fb jako: Magdalena Niska
    E-mail: magda.niska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybierz mnie :D
    Obserwuję bloga pod nickiem: Insane
    Obserwuję na fp jako: Ewelina Białek albo Przy gorącej herbacie
    Mój adres e-mail: eweb@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się!!!
    Obserwuję bloga pod nickiem: Monika Wasiluk
    Obserwuję na fp jako: Monika Wasiluk
    Mój adres e-mail: moniatoja76@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga pod nickiem: Ula MA
    Obserwuję na fp jako: As Kier
    Mój adres e-mail: ula.aoki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja chcę! Zgłaszam się! Mnie wybierz!
    Obserwuję bloga pod nickiem: Kaja
    Obserwuję na fp jako: Karolina Jaskros
    Mój adres e-mail: caroline.jaskros@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Biorę udział!
    Obserwuje bloga pod nickiem: Asia Prewandowska
    Obserwuje fp jako: Asia Prewandowska
    Mój adres e-mail: tosboker@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Biorę udział :)
    Obserwuję bloga pod nickiem: Kociara
    Obserwuję na fp jako: Kociara, Karolina K..
    Mój adres e-mail: kociara.mojepasje@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Wybierz Cassandrę!
    Obserwuję jako CassandraDeLune
    Lubię Fp jako Weronika Os.
    Adres mailowy to veronie8@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się
    Obserwuję bloga pod nickiem: Insane sanity
    Obserwuję na fp jako: Justyna Tajne
    Mój adres e-mail: insane.sanity.pl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się
    Obserwuję blog jako: Rose Belle
    Obserwuję fp jako: Grażyna M.
    Mail: mietus1993@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się
    Obserwuję bloga pod nickiem: Klaudia M
    Obserwuję na fp jako: Klaudia Klaudia
    Mój adres e-mail: Klaudia.m@x.wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuje pod nickiem:Nicola Muffiato
    E-mail:niki.szydlo@gmail.com
    Na Facebook jako:Nikola Szydło

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się! :D
    Obserwuję bloga pod nickiem: Patrycja Waniek
    Obserwuję na fp jako: Patrycja Waniek
    Mój adres e-mail: patrycja.dorotka@gmail.com

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się! :-)
    Obserwuję bloga pod nickiem: Natalia Daily
    Obserwuję na fp jako: Nata Lia
    Mój adres e-mail: nataliadailyy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga pod nickiem: Beata Kandzia
    Obserwuję na fp jako: Beata Kandzia
    Mój adres e-mail: beatakandzia@gmail.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ◾Zgłaszam się
    ◾Obserwuję bloga pod nickiem: Grażyna Wróbel
    ◾Obserwuję na fp jako: Grażyna Wróbel
    ◾Mój adres e-mail: wrobel.g89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się
    Obserwuję bloga pod nickiem: Maria De
    Obserwuję na fp jako: Maria De
    Mój adres e-mail: mariaxdex@gmail.com
    udostępniłam baner na swoim fb :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja chcę!!!
    Obserwuję bloga pod nickiem: Monika Łaznowska
    Obserwuję na fp jako: Monika Łaznowska
    Mój adres e-mail: monika_laznowska@wp.pl
    Udostępnienie: https://www.facebook.com/monikalaznowska/posts/1007865625936993?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się
    Obserwuję bloga pod nickiem: Alvah Serpens
    Obserwuję na fp jako: Alvah Serpens
    Mój adres e-mail: alvah.serpens@gmail.com
    Banner: http://magia-malefica.blogspot.com/p/blog-page.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga pod nickiem: Claudia Ann
    Obserwuję na fp jako: Zagubiona w słowach
    Mój adres e-mail: kmka1296@gmail.com
    Banner: http://zagubiona-wslowach.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga pod nickiem: Kingauka
    Obserwuję na fp jako: Kinga Kozłowska
    Mój adres e-mail: kozlowskakinga@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako: Zjadam Skarpety
    Lubię jako: Zjadam Skarpety
    Mail: elaluczkow@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się
    Obserwuję bloga pod nickiem: J.M.K. Janas
    Obserwuję na fp jako: Kasia Krawczyk
    Mój adres e-mail: j.m.k.janas@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się :D
    Obserwuję bloga jako Gracenta
    Lubię jako Gracenta
    Email: gracja313@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się :)
    Obserwuję bloga jako Dziewczyna z książkami
    Obserwuję na fb jako Dziewczyna z książkami
    E-mail: zagoramiksiazek@gmail.com
    Banner: http://zagoramiksiazek.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się :)
    Obserwuję bloga pod nickiem: Elżbieta Świtulska
    Obserwuję na fp jako: Elżbieta Świtulska
    Mój adres e-mail: lizzie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się :)
    Obserwuję bloga jako: Agnes C.
    Obserwuję na FB jako: Agnieszka Monika
    Mój adres e-mail: agnieszka.mp@vp.pl

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*