2016/01/24

Cześć,

Chciałabym Wszystkich, którzy czytają moje opowiadanie OUTCAST, uspokoić. Opowiadanie wróci! W tym tygodniu lub następnym. Sesja prawie mi się skończyła, a wcześniejsze zaliczenia i egzaminy to zuuo. Już dawno się tak nie uczyłam wszystkiego na raz. Jednak jak na razie wszystko ładnie zaliczyłam. Jeden z dwóch egzaminów zdałam na bardzo dobry. W środę kolejny, i mam nadzieję, że uda mi się i ten zdać na ocenę dobrą. Proszę, proszę, proszę niech konteksty literatury polskiej XX i XXI w. będą łaskawe. :)

Nie chcę wstawiać rozdziałów, które w moim odczuciu są poprawione na pół gwizdka. Nie umiałabym czegoś takiego opublikować. W lutym z kolei być może, że rozdziały będą pojawiały się dwa razy w tygodniu. Będę miała więcej czasu i na pewno wykorzystam ten czas, żeby nadrobić zaległości i w czytaniu i pisaniu. Przy okazji będę na rehabilitacji, więc wszystkie rzeczy, które uwielbiam ze sobą połączę. Postanowiłam, że Nieidealna będzie pojawiała się, jako opowieść z oddziału rehabilitacyjnego. Uwierzcie mi teksty i sytuacje, które mają tam miejsce są jedyne i niepowtarzalne.

Proszę więc o cierpliwość i kciuki trzymane w środę!
W niedzielne popołudnie post! Wstawię jakiś zaległy TAG.

Dobrej nocy! :)

1 komentarz:

  1. Oj, ciekawa jestem, czy może kiedyś wydasz to jako książkę... Chętnie przeczytałabym to wszystko na papierze, a potem postawiła na półeczce :)

    Zapraszam do siebie na nowy post - unboxing!
    Przerwa na książkę

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*