2016/01/16

Book Haul | Styczeń 2016

W tym miesiącu mam wiele ciekawych książek. Takie, które dostałam od wydawnictw, jak i takie, które sama sobie kupiłam bądź dostałam w prezencie. A w prezencie dostałam kilka ciekawych pozycji od moich kolegów ze studiów licencjackich w podzięce za pomoc w kilku drobnych rzeczach. Chłopaki, uwielbiam z Wami takie interesy! Czy w mojej liście Book Haul'u znaleźliście coś dla siebie?


  • Anna Todd, After. Płomień pod moją skórą, Wydawnictwo Między Słowami;
  • Anna Todd, After. Już nie wiem kim bez ciebie jestem, Wydawnictwo Między Słowami;
  • J. D. Horn, Ród. Wiedźmy z Savannah, Wydawnictwo Feeria Young; RECENZJA
  • K. A. Tucker, Jedno małe kłamstwo, Wydawnictwo Filia; RECENZJA
  • Emma Chase, Zakręceni, Wydawnictwo Filia;
  • Brodi Ashton, Podwieczność. Wieczna więź, Wydawnictwo Papierowy księżyc;
  • James Dashner, W sieci umysłów, Wydawnictwo Albatros;


  • Beth Revis, W otchłani, Wydawnictwo Dolnośląskie;
  • Beth Revis, Milion słońc, Wydawnictwo Dolnośląskie;
  • Marcin Prus, Wszystkie barwy siatkówki, Wydawnictwo SQN; RECENZJA
  • Paula Hawkins, Dziewczyna z pociągu, Wydawnictwo Świat Książki;
  • Andy Weir, Marsjanin, Wydawnictwo Akurat;
  • M. A. Larson, Akademia Pennyroyal, Wydawnictwo Mamania; RECENZJA
  • Adrianna Trzepiota, Zwilczona, Wydawnictwo Kobiece;
  • Christopher Golden i Damian Couceiro, Sons of Anarchy, Wydawnictwo SQN;

10 komentarzy:

  1. Czytałam Marsjanina i bardzo mi się podobał, chociaż książka jest specyficzna. Szkoda, że nie masz poprzedniego wydania, bo okładka jest piękna! A dla siebie przygarnęłabym W otchłani i Dziewczynę z pociągu - żeby zobaczyć, o co ten szum ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio zdobyłam "W otchłani" i już nie długo się za nią zabieram :) Miłego czytania!

    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, czy czytałaś ale zdecydowanie polecam książkę "scarlett" bo wydaje mi się że mogłaby ci się spodobać ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dwa pierwsze tomy Sagi Księżycowej i zabieram je ze sobą do szpitala :D :)

      Usuń
  4. Nominowałam cię do LBA :) Zapraszam na bloga

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosik piękny, bardzo ciekawi mnie kilka tych z tych pozycji, szczególnie Dziewczyna z pociągu *-*
    Pozdrawiam ciepło ♥
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
  6. Powieści Tucker, Hawkins i Weira są warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Twojego stosika czytałam trylogie Beth Revis, 4 tomy "After", "W sieci umysłów, "Dziewczynę z pociągu", "Jedno małe kłamstwo" i "Marsjanina". W szczególności polecam dwie ostatnie :) Świetny stosik. Życzę Ci przyjemnej lektury :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć,
    zostałaś nominowana przeze mnie do LBA. Po szczegóły zapraszam do mnie na blog po 21:00
    http://freedomysoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam trzy tomy After i cóż nie cierpię Hardina. Tom 1 jest bardzo przewidywalny, ale potem jest już lepiej:)

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*