2016/01/14

Akcja #czytamyrazem

Pamiętacie jak pisałam post na Dzień Matki pt. „A ja kocham swoją mamę...” ? Pamiętam jak byłam mała i Mama zawsze czytała mi książki przed snem. To właśnie dzięki temu pokochałam czytanie i mogę dzielić się tą pasją z moją Mamą. Teraz mimo że Mama nie czyta mi już książek, to jednak bardzo często zdarza się, że podsuwa mi pod nos niektóre pozycje i okazuje się, że są wspaniałe. Oczywiście działa to w dwie strony i jak Ona mi, to ja Jej. Dziś chciałabym Was zaprosić do akcji #czytamyrazem, która ma na celu promowanie książek przez mamy i córki, jako sposób na lepsze relacje.

Kto powiedział, że tylko ciuchy, wyjścia do kosmetyczki i fryzjera są dobrym sposobem na spędzenie czasu ze swoją kochaną Mamą? Co oprócz dobrych kosmetyków i rozmów w kwestii ciuchów można polecić sobie nawzajem? Oczywiście, że książki.
 
  • Mama poleca książkę córce, córka poleca książkę mamie.
  • Mama kiedyś wpoiła miłość do książek córce, teraz mają wspólne tematy do rozmów.
  • Mama nie ma czasu na czytanie, córka zachęca mamę do relaksu przy książce.

Takich przykładów można mnożyć i mnożyć, ale cel jest jeden, wspólne czytanie książek.
 
Pretekstem do dyskusji czy mamy i ich córki #czytająrazem jest premiera książki „Linia serc” autorstwa Rainbow Rowell. Powieść, która w 2014 roku otrzymała tytuł powieści obyczajowej w największym globalnym serwisie czytelniczym Goodreads.

Autorkę Rainbow Rowell możecie znać dzięki jej dwóm innym książkom, które zostały wydane w Polsce: „Fangirl” i „Eleonora i Park”.

 
 
 
Niedługo na moim blogu będziecie mogli przeczytać przedpremierową recenzję książki „Linia serc”. I obiecuję, że ta recenzja będzie trochę inna. Bądźcie cierpliwi!

Akcja organizowana jest przez Wydawnictwo Otwarte!
 





Źródła:
grafika/google.com
okładka/od Wydawnictwa

9 komentarzy:

  1. Czekam więc na recenzję. Książka zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książkę na pewno przeczytam - zapowiada się świetnie i oczywiście czekam na recenzje.
    Szkoda tylko, że okładka została zmieniona :/ Ta mi się średnio podoba.
    Pozdrawiam :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna inicjatywa, sama chętnie "zabawiłabym" się w to z mamą :) bardzo lubimy książki i często podkradamy sobie tytuły :)
    Czekam na recenzję!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nową recenzję,
    Przerwa na książkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę się doczekać kiedy będzie w moich łapkach <3 Niestety Ja i moja mama mamy odległe o cały wszechświat gusty czytelnicze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam z niecierpliwością :D
    Mnie też mama zaraziła miłością do książek.

    OdpowiedzUsuń
  6. " -Mama nie ma czasu na czytanie, córka zachęca mamę do relaksu przy książce." - Doskonale znam tę sytuację. Moja mama czyta więcej w okresie zimowym, więc idealnie trafiony pomysł z akcją i książką. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, mam pytanie co do akcji :D
    Czy w ramach akcji można przeczytać i zrecenzować jakąś inną książkę, czy lepiej "Linię serc"? Tzn wydaje mi się, że powinna to być wybrana przez mamę i córkę książka, ale wolę spytać, bo jestem nieco niedoinformowana :D
    Pozdrawiam ciepło!
    Muminek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :) Wydaje mi się, że tak, ponieważ książka "Linia serc" promuje tę akcję. Razem z moją mamą czytamy teraz inną książkę. :)

      Usuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*