2015/12/24

WYCZYTUJĘ DOMOWE ZAPASY KSIĄŻEK

Nie jestem dobra w wyzwaniach książkowych. Zacząć jest łatwiej, gorzej z utrzymaniem tego postanowienia na dłużej niż trzy miesiące. Mam nadzieję, że w 2016 roku uda mi się przeczytać te pozycje, które zalegają na mojej półce. Naliczyłam 40 książek, omijając te, które są kolejnymi tomami danej serii, ale nie mam pierwszych części. Na pewno w przyszłości pomyślę o uzupełnieniu biblioteczki. Wyzwanie, do którego postanowiłam się dołączyć organizuje blog Po Książkach Mam Kaca.

TUTAJ link do wydarzenia

O co chodzi w wyzwaniu? 
Każdy sam sobie ustala zasady. Ja już w swoim kalendarzu u góry napisałam sobie przypomnienie i założyłam sobie, że w ciągu miesiąca przeczytam nie mniej niż trzy książki z listy, którą napisze Wam na dole. Tak będzie mi łatwiej się zmobilizować, a przy okazji będę miała okazję do tego by edytować ten post zawsze pod koniec kolejnego miesiąca. Może tak się nie zniechęcę i będę na bieżąco ze wszystkimi moimi książkami.

Jeśli podoba Wam się to wyzwanie zachęcam Was do wzięcia udziału i będzie miło gdy inni również dowiedzą się o tej inicjatywie!

Moja lista książek:

1. James Dashner „W sieci umysłów”
2. Marie Rutkowski „Niezwyciężona. Pojedynek”
3. Lauren Miller „Aplikacja”
4. Brodi Ashton „Podwieczność”
5. Brodi Ashton „Podwieczność. Wieczna więź”
6. James Dashner „Lek na śmierć”
7. Nina George „Lawendowy pokój”
8. Lauren Oliver „Delirium”
9. Lauren Oliver „Pandemonium”
10. K. A. Tucker „Jedno małe kłamstwo”
11. Agnieszka Lingas-Łoniewska „Skazani na ból”
12. Melinda Salisbury „Córka zjadaczki grzechów”
13. Paula Hawkins „Dziewczyna z pociągu”
14. Beth Revis „W otchłani”
15. Beth Revis „Milion słońc”
16. Rebecca Donovan „Oddychając z trudem”
17. Rebecca Donovan „Biorąc oddech”
18. Rebecca Donowan „Co jeśli...”
19. J. D. Horn „Wiedźmy z Savannah. Ród”
20. Suzanne Young „Plaga samobójców”
21. Marissa Meyer „Saga księżycowa. Cinder”
22. Marissa Meyer „Saga księżycowa. Scarlet”
23. Holly Bourne „Przeznaczeni”
24. Diana Gabaldon „Obca”
25. Marcin Prus „Wszystkie barwy siatkówki”
26. Emma Chase „Zakręceni”
27. Anna Todd „After. Płomień pod moją skórą”
28. Anna Todd „After. Już nie wiem kim bez ciebie jestem”
29. Gayle Forman „Ten jeden dzień”
30. Gayle Forman „Ten jeden rok”
31. David Nicholls „Jeden dzień”
32. John Green „Papierowe miasta”
33. Scott Spencer „Miłość bez końca”
34. Asia Greenhorn „Winter”
35. David Levithan „Każdego dnia”
36. Hilary Reyl „Lekcja francuskiego”
37. Christoph Colden „Sons of Anarchy”

5 komentarzy:

  1. Również dołączam do tego wydarzenia, czas wreszcie nadrobić zaległości na półce, które się uzbierały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje, że wytrwasz w postanowieniu, ja jednak nie mam nie przeczytanych książek w mojej biblioteczce, ogólne mam małą biblioteczkę ;')

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałoby mi się takie wyzwanie lecz jak próbowałam kiedyś czegoś podobnego to mi nie pomagało :( Wtedy to już w ogóle nie sięgałam po książki. Więc wole czytać to na co akurat mam ochotę, a to zawsze się zmienia. Jestem kapryśna :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. uhuh nazbierało ci się książek do przeczytania. Ja również muszę nadrobić zaległości w czytaniu książek z mojej półki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolę nie zrobić takiej listy, bo jeszcze okaże się, że na 370 książek jakie mam z 1/3 jest nieprzeczytana :D
    Ale wyczytuję domowe książki przez ostatnie kilka miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*