2015/12/05

Book Haul | Grudzień 2015

Grudniowy Book Haul, to zebrane egzemplarze z końca listopada i grudniowe perełki, które udało mi się dostać. Niektóre z tych książek już przeczytałam i tylko czekają na spisanie recenzji. Jedynym minusem dla mnie jest to, że znowu zaczęłam studiować i czasu troszkę mniej. W weekend postaram się wszystko nadrobić.


  • Suzanne Young, Plaga samobójców. Program, Wydawnictwo Feeria Young;
  • Brodi Ashton, Podwieczność, Wydawnictwo Papierowy księżyc;
  • James Dashner, Więzień labiryntu. Lek na śmierć, Wydawnictwo Papierowy księżyc;
  • Sabina Jakubowska, Dom na Wschodniej, Wydawnictwo Relacja; RECENZJA
  • Meredith Wild, Haker. Jesteś tylko moja, Burda Publishing Polska;
  • De Blasi Marlena, Amandine, Wydawnictwo MUZA SA;
  • Agnieszka Lingas-Łoniewska, Skazani na ból, Wydawnictwo Novae Res;
  • Melinda Salisbury, Córka zjadaczki grzechów, Wydawnictwo Zielona Sowa;
  • Steven Johnson, Małe wielkie odkrycia, Wydawnictwo SQN; RECENZJA
  • Michelle Falkoff, Playlist for the Dead. Posłuchaj, a zrozumiesz, Wydawnictwo Feeria Young; RECENZJA
  • Lauren Miller, Aplikacja, Wydawnictwo Feeria Young;
  • Marie Rutkoski, Niezwyciężona. Pojedynek, Wydawnictwo Feeria Young;
  • Estelle Maskame, Dimily. Czy wspominałam, że cię kocham?, Wydawnictwo Feeria Young; RECENZJA
  • Amy Ewing, Klejnot, Wydawnictwo Jaguar;
  • Richard Paul Evans, Obietnica pod jemiołą, Wydawnictwo Znak; RECENZJA

A wy czytaliście, którąś z tych pozycji? Co mi polecacie żebym przeczytała jako pierwsze? Plus zachęcam Was do wzięcia udziału w konkursie.  Link jest po prawej stronie na głównej stronie. Można wygrać książkę Sabiny Jakubowskiej. Warto się skusić na taką lekturę.

13 komentarzy:

  1. Czytałam "Plagę samobójców" która bardzo mi sie podobała :) teraz chcesz zacząć właśnie "Czy wspominałam że Cię kocham" której to książki jestem bardzo ciekawa. Bardzo chciałabym też przeczytać "Playlist for the Dead":)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ tego sporo :)
    Miłego czytania, twórczych recenzji

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam nic z tego pokaźnego stosiku mimo, iż bardzo chciałabym dostać w swoje łapy ''Czy wspominałam, że cię kocham?''. Mam nadzieję, że wkrótce dorwę tą pozycję :)

    http://bookstvd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny stosik - chętnie podkradłabym Ci "Plagę samobójców" oraz "Pojedynek". Zazdroszczę przeogromnie i życzę Ci przyjemnej lektury :)

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie skończyła czytać "Aplikację" i jestem oczarowana! Zaraz zabieram się za "Plagę samobójców" i jestem pewna, że się nie zawiodę ;)

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stosik :)
    Zazdroszczę Skazanych na ból i Jesteś tylko moja :)

    http://recenzjeami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny styl pisania :D

    Zapraszam na nowy post :D
    http://mypodrozniczki.blogspot.com/2015/12/propozycja-wycieczki-koobrzeg-gdansk.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę tylu książek :o Ja ledwo co jedną kupiłam :/
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz miałam taki zawrót głowy w szkole (cóż 1 klasa liceum, chyba zmora każdego), że kompletnie nie miałam czasu na książki i bardzo żałuję, bo najchętniej w takie dni jak teraz zakopałabym się w łóżku i czytała :( W święta na pewno nadrobię i chętnie sięgnę po jedną z twoich propozycji :)
    http://flemour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile fajnych książek! Jak wiesz, polecam gorąco Plagę samobójców i jestem ciekawa Twojej opinii o niej :) Poza tym ukradłabym Ci Aplikację, Pojedynek i Evensa...

    Pozdrawiam :) Przy gorącej herbacie

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety, żadna z tych książkek nie wpadła mi w łapki ;) Ale mam nadzieję, że się to zmieni ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja z chęcią jako pierwsze przeczytałabym Playlist for the Death. Strasznie zaciekawiła mnie ta książka.

    pozeracz-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Twoich pozycji najbardziej zainteresowała mnie "Plaga samobójców", może kiedys też się zaopatrzę :D

    Tymczasem zapraszam na mój Book Haul :

    http://kasi-recenzje-ksiazek.blog.pl/2016/01/03/book-haul-grudzien-2015/

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*