2015/11/03

Zimowa kraina czarów #tag

Już kiedyś przygotowywałam ten TAG, ale postanowiłam zrobić jego odnowioną wersję. Nominacje do tego TAGu, postanowiłam zebrać na jednej z grup facebook'owych. Z całego serca zachęcam do odwiedzenia, każdego z tych blogów. Myślę, że wiele ciekawych książek i informacji też tam znajdziecie.

Nominacje: 
Jaka książka jest tak urocza, że robi ci się ciepło na sercu?

Jaka jest twoja ulubiona książka z białą okładką?

Siedzisz w wygodnym fotelu z kubkiem czekolady. Jakiego giganta czytasz?

Zaczyna padać śnieg i decydujesz się zrobić bitwę na śnieżki. Z jakim książkowym bohaterem pragniesz ją stoczyć?
Eliasz. Chociaż czuję, że moja bitwa byłaby przegrana.

Ogień w kominku przygasa. Z której książki wyrwałabyś kilka ostatnich rozdziałów żeby wrzucić je w ogień?
 Tego chyba nie trzeba komentować. Wiewiórka i ławka. Całą książkę wrzuciłabym w ogień!

Jaka książka jest tak bliska twojemu sercu, że mogłabyś dać ją w prezencie bliskiej ci osobie, która jeszcze jej nie czytała?
Myślę, że ta książka jest idealnym prezentem na każdą okazję :-)

4 komentarze:

  1. Czerwona królowa jest boska! Książki z pierwszej kategorii... dawno je czytałam i chętnie bym do nich wróciła ^^
    Pozdrawiam,
    zaczytanabella

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym poszła z Veturiusem na śnieżki, a co!

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że jeszcze za wcześnie na zimowe tagi, a tu proszę, niczym Last Christmas w radiu :D :D Też chętnie poczytałabym Harry'ego przy kominku :)

    http://castleona-cloud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*