2015/11/25

WYGRAJ KSIĄŻKĘ Sabiny Jakubowskiej „Dom na Wschodniej” !!!


Cześć Kochani!
Zgodnie z moimi zapowiedziami czas na konkurs. Dzięki uprzejmości Wydawnictwa Relacja, mam do rozdania książkę „Dom na Wschodniej”, której recenzję możecie przeczytać tutaj.

REGULAMIN
1. Organizatorem konkursu jest MajkaBloguje.blogspot.com, a nagrodę rozdaję dzięki Wydawnictwu Relacja. Właścicielka bloga nie czerpie z konkursu żadnych korzyści.
2. Konkurs zostanie rozstrzygnięty poprzez losowanie. Wygrywa jedna osoba!
3. Konkurs trwa od 25.11.2015 - 16.12.2015 r. Wyniki zostaną podane następnego dnia (17.12.2015 r.).
4. Zwycięzca konkursu ma dwa dni, żeby wysłać dane adresowe potrzebne do wysyłki.
5. Aby wziąć udział należy:
  • podać swój adres e-mail (do kontaktu)
  • być publicznym obserwatorem bloga MajkaBloguje.blogspot.com
  • polubić stronę Facebook'ową bloga >tutaj<
Jak powinno wyglądać zgłoszenie?
  • Zgłaszam się/Ja chcę/Wybierz mnie!, etc.
  • Obserwuję bloga pod nickiem: ...
  • Obserwuję na fp jako: ...
  • Mój adres e-mail: ...
6. Zgłaszać się mogą tylko osoby posiadające adres korespondencyjny na terenie Polski!
7. Jeśli do konkursu zgłosi się mniej niż 20 osób, to zostanie on anulowany.
8. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późn. zm.).
9. Zastrzegam sobie prawo do zmian w niniejszym regulaminie w każdym momencie.
10. Biorąc udział w konkursie wyrażasz zgodę na regulamin i powyższe podpunkty.

Mam nadzieję, że wszystko jasne! W razie pytań piszcie :-) POWODZENIA!

18 komentarzy:


  1. Zgłaszam się :)
    Obserwuję bloga pod nickiem: Agnieszka D.
    Obserwuję na fp jako: Agnieszka Deja
    Mój adres e-mail: agnieszka.deja@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział :)
    Obserwuję bloga jako: Dana
    Obserwuję fp jako: Danuta Matusz
    Mój adres e-mail: lorien_dana@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga pod nickiem: Biblioteczka Suomi
    Obserwuję na fp jako: Biblioteczka Suomi i z prywatnego konta
    Mój adres e-mail: suomianne2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się.
    Obie rzeczy obserwowane jako Zjadam Skarpety.
    Mail: elaluczkow@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się
    Obserwuję bloga pod nickiem: ma ra
    Obserwuję na fp jako: Marta N.
    Mój adres e-mail: mara180893@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako: Michalina Kulińska
    Obserwuję fp jako: Książkowy świat
    Mój adres e-mail: michalina.kulinska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)
    Obserwuję bloga jako: Kociara
    Obserwuję fp jako: Kociara
    Mój adres e-mail: kociara.mojepasje@interia.pl

    Przy okazji zapraszam na konkurs-rozdanie u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chcę!
    Obserwuję jako: Yelle
    Obserwuję Fb jako: Latające książki
    E-mail: yelle.books@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgałszam się!
    Obserwuję wszystko jako Lustro Rzeczywistości
    mail: lustro.rzeczywistosci@gmail.com

    PS. Przy okazji zapraszam na dwa konkursy do siebie, oba dla blogerów i oba z niespodziankami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybierz mnie!
    Obserwuję bloga pod nickiem: Klaudia Cebula
    Obserwuję na fp jako: Klaudia Ceebula
    Mój adres e-mail: klaudiaannacebula@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję bloga jako : olapiotrowska
    Obserwuję na fp jako: Aleksandra P
    email : olapiotrowska@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję bloga pod nickiem: martini_tnt
    Obserwuję na fb jako: Martyna Herok
    Mój adres e-mail: martini_tnt@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się
    Obserwuję bloga pod nickiem: Pani Lecter
    Obserwuję na fp jako: Agata Nalborska
    Mój adres e-mail: agatajedynamla@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział :)
    Obserwuję bloga jako: Lenka ^^
    Obserwuję fp jako: Magdalena Niska
    Mój adres e-mail: magda.niska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga pod nickiem: Alicja Górska
    Obserwuję na fp jako: Alicja Górska
    Mój adres e-mail: alicja0gorska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako: Rose Belle
    Obserwuję fp jako: Grażyna M.
    E-mail: mietus1993@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się
    Obserwuję bloga pod nickiem: dorota wysocka
    Obserwuję na fp jako: Dorota Wysocka
    Mój adres e-mail: dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*