2015/11/04

The Darkest Minds BookTAG

Cześć! Dzisiaj z samego rana TAG, do którego nominowała mnie autorka bloga W Książkowym Świecie Mitchelii. Dziękuję z całego serca za nominację! <3. Moje nominacje wędrują do:
Tag powstał w oparciu o „Mroczne umysły”- Alexandry Bracken. Ta seria książek jeszcze przede mną, ale wszystko w swoim czasie. Teraz zapraszam na TAG.

Zielony Psi
czyli bohater/bohaterka o ponadprzeciętnej inteligencji
Nieprzeciętną inteligencją może pochwalić się wielu bohaterów. Ale bohaterowie „Więźnia Labiryntu”, zdecydowanie pokazali swoje zdolności w rozwiązywaniu przeszkód, które napotykają.

Czerwony Psi
czyli bohater/bohaterka, który lubi igrać z ogniem
Z ogniem lubi igrać Drew z „Zaplątanych”, lekkoduch z samego początku, dzięki swojemu zachowaniu dostał po głowie i to porządnie.

Niebieski Psi
czyli bohater/bohaterka, który zawsze potrafi kontrolować sytuację
Ten bohater, w każdej sytuacji to potrafi. Dlatego złamał mi serce, a o kim mówię? A oczywiście, że o Maven'ie.

Żółty Psi
czyli bohater/bohaterka, który często wywołuje dreszcze u czytelnika
U mnie dreszcze wywoływała Komendantka z „Imperium ognia” i DRESZCZ z „Więźnia Labiryntu”.

Pomarańczowy Psi
czyli bohater/bohaterka, który jest nieprzewidywalny i zawsze przeczuwa, co robią inni
Zdecydowanie tutaj pasuje Komendantka z „Imperium ognia”, ona wie wszystko. Dosłownie wszystko!

Ruby Dale
czyli ulubiona główna bohaterka
Och... ciężki wybór, ale wybieram Allyson.

Clansy Gray
czyli ulubiony antagonista
Taaak, wliczam tutaj Maven'a. To zdecydowanie antagonista.

Ruby & Liam
czyli ulubiona para bohaterów
Na chwilę obecną taką parą jest Allyson i Will z książki „Ten jeden dzień”.

Alexandra Bracken
czyli ulubiony autor/autorka
Tyle książek już przeczytałam, że moja lista ulubionych autorów tylko się wydłuża i wydłuża. Powiem tak, każda książka ma swoje plusy i minusy, ale wiele z nich podbija moje serce. Na tę chwilę kocham Sabę Tahir za „Imperium ognia”.

2 komentarze:

  1. Jak miło czytać odpowiedzi na własny TAG <3
    Świetnie Ci poszło, kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację!
    Już zaczynam myśleć nad odpowiedziami, mimo iż nie czytałam "Mrocznych umysłów". :)

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*