2015/11/01

TBR | Listopad 2015

Znowu ustalam sobie jakiś plan, mając nadzieję, że w końcu go spełnię. W sumie jestem na zwolnieniu lekarskim, więc może uda mi się przeczytać nadprogramowo kilkanaście książek. Patrząc na tamten miesiąc, jednak widzę, że nie przeczytałam żadnej książki z zaplanowanych. Czy jest sens na ten miesiąc to robić? Sama nie wiem, ale może jeśli będę próbować to w końcu mi się uda? Oby. Lista książek, które planuję przeczytać na pewno:
  • Lynne Ewing, Córki Księżyca - tom 1, Wydawnictwo Jaguar;
  • David Levithan, Każdego dnia, Wydawnictwo Dolnośląskie;
  • James Fray, Endgame.Wyzwanie, Wydawnictwo SQN;
  • Carol Cassella, Złączeni, Wydawnictwo Prószyński i Ska;
  • Sara Shepard, Pretty Little Liars. Olśniewające, Wydawnictwo Otwarte;
  • Holly Bourne, Przeznaczeni, Wydawnictwo YA;

Endgame.Wyzwanie, jestem w połowie, bo tyle zdążyłam doczytać w szpitalu. Planuję, więc tę książkę skończyć, jako pierwszą. Następnie nieciekawa książka - Złączeni, którą męczę już drugi miesiąc. Potem może pozycja od Wydawnictwa Jaguar. I na koniec Przeznaczeni oraz Kłamczuchy tom XI. Czy coś jeszcze wpadnie do koszyka? Zapewne, w końcu zrobię jakieś małe zamówienie książkowe, więc na pewno :) Ale o książkach zamówionych i kupionych będę mówiła w dziale Book Haul.

7 komentarzy:

  1. Ależ cudowne książki przeczytałaś, ja koniecznie muszę którąś z tych przeczytać. :D
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tak mieszane uczucia do "Endgame"! Nie wiem czy warto to czytać, czy najlepiej zignorować. Z jednej strony mnie ta książka ciągnie, a z drugiej odrzuca. Mam jednak wrażenie, że pewnego dnia po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym przeczytać "Endgame" ^^
    Czekam na recenzje, kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Twojego TBR tylko "Endgame" mam za sobą, reszta średnio mnie interesuję - może kiedyś sięgnę po "Każdego dnia", dlatego z chęcią przeczytam Twoją recenzję :) Pozdrawiam.

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa książki "Przeznaczeni". Mam nadzieję, że pojawi się jej recenzja u Ciebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też zawsze ustalam sobie plany czytelnicze, a potem się okazuje, że czytam coś innego - a bo tutaj jakiś egzemplarz recenzencki wpadnie, a tu jeszcze coś...:D
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nigdy nie robię planów na kolejny miesiąc, bo pewnie nic by z nich nie wyszło. Zdecydowanie wolę czytać to, na co akurat mam ochotę. :)
    Powodzenia w realizacji Twoich planów. :)

    OdpowiedzUsuń

Na każde komentarze staram się odpowiadać albo pod postem, albo na waszych blogach, dziękuje :*